به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم تلویزیونی «چی دا» که دومین همکاری شهرام عبدلی و اشکان حاجحسنی به عنوان کارگردان و تهیهکننده به حساب میآید به زودی آماده نمایش میشود. این فیلم روایتگر قصه خانوادهای پرمشغله است که پدر و مادر به دلیل مشغله فراوان فرزندشان چیدا را به مادربزرگش میسپارند و همین اتفاق و عدم […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم تلویزیونی «چی دا» که دومین همکاری شهرام عبدلی و اشکان حاجحسنی به عنوان کارگردان و تهیهکننده به حساب میآید به زودی آماده نمایش میشود.
این فیلم روایتگر قصه خانوادهای پرمشغله است که پدر و مادر به دلیل مشغله فراوان فرزندشان چیدا را به مادربزرگش میسپارند و همین اتفاق و عدم علاقه چیدا به روستا ماجراهایی رقم میزند.
بازیگران و عوامل این فیلم عبارتند از:
بازیگران : شهرام عبدلی، سعیده عرب، مجید شهریاری، علی عطایی حور، هلن جوکار، احمدحیاوی، حسنا قبادی، نرگس خسروی، مهدی علی ابادی، نیکو نوربخش، بامعرفی نگین حسینی
نویسنده: پیمان صفار، مدیر فیلمبرداری: عبد عبدی نسب، مدیرصدا برداری: ابوالفضل حاج محمد حسینی، دستیار کارگردان وبرنامه ریز: امیرحسین ضیا، دستیار برنامه ریز: مهناز احمدی قمی، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیرتولید: مهدی حاج حسنی، طراح گریم: یاسمن میوه چیان، مدیر صحنه: احمد حیاوی، طراح لباس: نگارفرج پور، تدوین: قاسم خدابنده لوعکاس : سمیراتاکی، گریم اقایان : مجید قریشی، دستیاران فیلمبرداری
رضا گوگانی، پیمان اسلامی، علی کوچکی، فرشاد شورابی، دستیار صدا: ابوالفضل کوچکی، سینه موبیل: حامد اشکخونی، پشتیبانی فنی: امیر اشکخونی، دستیاران کارگردانی: مهدی علی ابادی، حسین شعبانزاده، دستیاران تولید: عباس عرب، جواد قنبری، مجتبی براتی، حمل نقل: ایمان رحیمی، صادق دهکردی، یوسف مرادی، سهیل مرادی، شاهین صادق پور، اسدالا دهکردی، عادل ایران دوست دهکردی، محمد غفاردهکردی، مشاور تولید: علی توکلی، طراحی پوستر و اصلاح رنگ ونور: آیدین عبدی نسب، مهدی دهقانی فرجاد، تدارکات: حمید شیخ ویسی، علیرضا نادری، مدیر روابط عمومی: فاطیما موسوی
۵۷۲۴۵
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.
دیدگاه بسته شده است.