برگزاری جلسه شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمهدولتی با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها
به گزارش ماجرانیوز، جلسه شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمهدولتی با حضور مدیران عامل بانکها و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانکها برگزار شد. در این جلسه، ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی دوازده روزه و تقدیر از تلاش […]
به گزارش ماجرانیوز، جلسه شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمهدولتی با حضور مدیران عامل بانکها و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانکها برگزار شد.
در این جلسه، ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی دوازده روزه و تقدیر از تلاش کارکنان بانک ها و همچنین دبیر و کارکنان شورای هماهنگی بانک ها در آن ایام بحرانی، به تشریح برخی از مسائل جاری و موضوعات مهم و حائز اهمیت بانک ها پرداخت.
خداداد غریب پور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها نیز گزارشی از فعالیت های این صندوق ارائه داد و نظرات مدیران حاضر را در خصوص برخی از مسائل موجود دریافت کرد.