فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» که از هجدهم خردادماه همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) اکران عمومی خود را آغاز کرده است، پس از گذشت نزدیک به دو ماه توانسته است به فروش بیش از ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان و ۱۰۰ هزار مخاطب برسد. در حال حاضر این فیلم در سینماهای […]
فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» که از هجدهم خردادماه همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) اکران عمومی خود را آغاز کرده است، پس از گذشت نزدیک به دو ماه توانسته است به فروش بیش از ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان و ۱۰۰ هزار مخاطب برسد.
در حال حاضر این فیلم در سینماهای تهران چون: آزادی، ایران مال، ملت، مگامال، فرهنگ، چارسو، زندگی، موزه سینما، زندگی، شمیران، هدیش، معین مال، هروی سنتر، راگا، تماشا، رازی، شکوفه، تیراژه و سینماهای استان اصفهان، فارس، خراسان رضوی، قم، کردستان، لرستان، قزوین، مازندران در حال اکران است و پیش بینی میشود با توجه به مضمون این فیلم و تقاضای دیگر سینماهای شهرستانها برای اکران «بدون قرار قبلی» در ماه محرم، طی روزهای آینده به تعداد سینمای نمایش دهنده آن اضافه شود.
بدون قرار قبلی فیلمی است که به گفته برخی منتقدان پیوندی موفق میان هویت ایرانی و عشق و علاقه امام رضا بهعنوان یکی از محوریترین مشخصههای ملی ما با سینما است.
مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در سمیناری تخصصی، نقش تحولآفرین هوش مصنوعی در آینده صنعت خودرو را بررسی کرد و به تبیین کاربردهای نوین این فناوری در حوزه خودروسازی پرداخت.
طرح فروش اینترنتی خودرو کمپرسی KC شرکت سایپادیزل، از روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشتماه با شرایط نقدی و اعتباری آغاز میشود.
در پی وقوع حادثه در اسکله شهید رجایی بندرعباس، شرکت امدادخودرو سایپا با اعزام تیمهای تخصصی به محل حادثه، خدمات رایگان امدادی و فنی به خودروهای آسیبدیده ارائه میدهد.
به مناسبت دهه کرامت، طرح فروش اینترنتی محصولات شرکت سایپادیزل به صورت نقدی مرحله ای از روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
دیدگاه بسته شده است.