جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) شامگاه شنبه، اول مرداد به برگزیدگان اهدا شد. برگزیدگان بخش تئاتر و موسیقی: جایزه استعداد تازه تئاتر ایران (نشان علی معلم) به سمن قناد اهدا شد. جایزه بخش بهترین تنظیم ایرانی را حسام ناصری برای قطعه «عروج» از آن خود کرد. محمد رحمانیان برای […]
جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) شامگاه شنبه، اول مرداد به برگزیدگان اهدا شد.
برگزیدگان بخش تئاتر و موسیقی:
جایزه استعداد تازه تئاتر ایران (نشان علی معلم) به سمن قناد اهدا شد.
جایزه بخش بهترین تنظیم ایرانی را حسام ناصری برای قطعه «عروج» از آن خود کرد.
محمد رحمانیان برای نمایشنامه «شب سال نو» تندیس حافظ بهترین نمایشنامه نویس را کسب کرد که آن را به دیگر کاندیدهای این بخش اهدا کرد.
بهروز صفاریان برای قطعه «من رو بشناس» تندیس بهترین تنظیم پاپ را از آن خود کرد.
تندیس حافظ بهترین دستاورد فنی به سارا اسکندری برای گریم «رویای یک شب نیمه تابستان» رسید.
تندیس حافظ بهترین آهنگساز ایرانی و تلفیقی اهدا شد به پویا سرایی برای قطعه «بغض».
تندیس حافظ بهترین کارگردانی را کارگردانان نمایش «لانچر ۵»، پویا سعیدی و مسعود صرامی از آن خود کردند.
حامد دهقان و امیر ماهان برای قطعه «عاشقی ممنوع» تندیس حافظ بهترین آهنگساز پاپ را به دست آوردند.
تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد به سجاد افشاریان برای نمایش «بک تو بلک» رسید.
محمدسعید میرزایی برای قطعه «فصل پریشانی» تندیس بهترین ترانه را از آن خود کرد.
تندیس حافظ بهترین خواننده پاپ به رضا بهرام برای قطعه «عاشقی ممنوع» و فرزاد فرزین / ایلیاس برای «ماسک» اهدا شد.
تندیس حافظ بهترین بازیگر زن را الهه شهپرست برای تئاتر «رگ» به دست آورد.
سالار عقیلی تندیس حافظ بهترین خواننده ایرانی و تلفیقی را برای قطعه «ققنوس» کسب کرد.
تندیس حافظ بهترین قطعه سال نیز به علیرضا قربانی برای قطعه «عروج» اهدا شد.
شرایط خرید آسان مزدا هیبرید 2025 وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران از روز 21 آبانماه فراهم شد.
اپراتور ناوگان حمل خودروی «والنیوس ویلهلمسن» اعلام کرد: خودروسازانی که خودروهای خود را به آمریکا منتقل میکنند، ممکن است تحت تاثیر انتقال هزینههای جدید بندری آمریکا به مشتریان با ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار هزینه اضافی برای هر خودرو مواجه شوند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مصوبه هیئت وزیران گفت: از سال ۱۴۰۶ تمامی خودروهای تولیدی کشور باید مطابق استاندارد یورو۶ باشند که صنعت خودرو برای دستیابی به این هدف باید از همین امروز سرمایهگذاری در توسعه پیشرانههای جدید را آغاز کند، چرا که برخی موتورهای فعلی قابلیت انطباق با این استاندارد را ندارند.
روز جهانی استاندارد در حالی فرا رسیده که صنعت خودروی ایران همچنان با چالش اجرای کامل استانداردهای کیفی و ایمنی روبهروست؛ استانداردهایی که از ۸۵ به ۱۲۲ مورد افزایش یافته، اما هنوز فاصله زیادی تا تحقق کامل آنها در خطوط تولید خودروسازان وجود دارد.
دیدگاه بسته شده است.