محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون که ۲۲ سال قبل در سریال «ولایت عشق» با موضوع زندگی امام رضا (ع) نقشآفرینی کرده بود، حالا مدتی است که در قاب تلویزیون حضور ندارد و ترجیح داده تا از فضای بازیگری دور باشد. محمد صادقی که پس از ایفای نقش در سریالهایی چون «مختارنامه» در نقش عبدالله […]
محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون که ۲۲ سال قبل در سریال «ولایت عشق» با موضوع زندگی امام رضا (ع) نقشآفرینی کرده بود، حالا مدتی است که در قاب تلویزیون حضور ندارد و ترجیح داده تا از فضای بازیگری دور باشد.
محمد صادقی که پس از ایفای نقش در سریالهایی چون «مختارنامه» در نقش عبدالله بن مطیع و «سالهای مشروطه» در نقش امیرکبیر و «عمارت کلاه فرنگی» در نقش میرزا کوچک خان مدتی است که از قاب جادو دور است، در گفتوگویی با ماجرانیوز اظهار کرد: چند سالی در این فضا حضور نداشتم و علت آن، مسائل شخصی زندگی است؛ مدتی است که موقتا ساکن راه دور هستم.
او در ارتباط با ساخت سریالهای ماندگار مذهبی بیان کرد: طی دهههای ۷۰ و ۸۰ و حتی شاید نیمهی دههی ۹۰ ، سریالهای ارزندهای با موضوعات مذهبی ساخته میشد که قابلیت پخش مکرر را داشت و همچنان نیز دارد، اما متاسفانه در سالهای اخیر ما کمتر شاهد تولید کارهای ارزندهای بوده ایم و تولیداتی نداشته ایم.
او ادامه داد: میتوان گفت بسیاری از تولیدات تلویزیونی، آشکارا ضعفهای متعددی دارند که نشاندهنده این است که در ساخت آنها دقت نظر کافی اعمال نشده است؛ اما چرایی آن را من نمیتوانم توضیح بدهم، بلکه مسوولان و افرادی که مستقیم درگیر تولید هستند باید توضیح دهند.
این بازیگر با اشاره به اینکه مدتی است، سریالهای ارزنده و ماندگار مذهبی به ندرت ساخته میشود، گفت: کارهایی که شاهد پخش آنها هستیم، اغلب کارهای ضعیفی هستند که به لحاظ کیفی از خصوصیات لازم برخوردار نیست و تنها با عنوان مذهبی، برای مسوولان رزومه و کارنامه پر میکنند.
محمد صادقی دانش آموخته دکترای ارتباطات از دانشگاه ایالتی «ویسکانسین» آمریکاست. او در سال ۱۳۷۰ به ایران بازگشت و فعالیت هنری خود را آغاز کرد.
انتهای پیام
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مصوبه هیئت وزیران گفت: از سال ۱۴۰۶ تمامی خودروهای تولیدی کشور باید مطابق استاندارد یورو۶ باشند که صنعت خودرو برای دستیابی به این هدف باید از همین امروز سرمایهگذاری در توسعه پیشرانههای جدید را آغاز کند، چرا که برخی موتورهای فعلی قابلیت انطباق با این استاندارد را ندارند.
روز جهانی استاندارد در حالی فرا رسیده که صنعت خودروی ایران همچنان با چالش اجرای کامل استانداردهای کیفی و ایمنی روبهروست؛ استانداردهایی که از ۸۵ به ۱۲۲ مورد افزایش یافته، اما هنوز فاصله زیادی تا تحقق کامل آنها در خطوط تولید خودروسازان وجود دارد.
گروه خودروسازی سایپا با مجموعهای متنوع از خودروهای سواری، کار و تجاری در بیستونهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت خودروی تبریز حاضر میشود تا جدیدترین محصولات و توانمندیهای فنی خود را در معرض دید عموم قرار دهد
سایپا موفق شد طرح شمارهگذاری واحد کاتالیستها را اجرایی کند؛ اقدامی که به گفته مسئولان سازمان محیطزیست، نقطه عطفی در کاهش آلایندگی و ارتقای کیفیت خودروها به شمار میرود.i
دیدگاه بسته شده است.