به گزارش روز دوشنبه ماجرانیوز از سازمان مالیاتی ایران، افشین خدامرادی با اشاره به اینکه تاکنون برای ۱۲ هزار و ۴۰۰ مالک خانه واحد مسکونی گران قیمت و باغ ویلا پیامک اطلاع رسانی ارسال و مطالبه مالیات انجام گرفته، اظهار کرد: از این تعداد تاکنون حدود ۲۸۰۰ مودی به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان به نشانی […]
به گزارش روز دوشنبه ماجرانیوز از سازمان مالیاتی ایران، افشین خدامرادی با اشاره به اینکه تاکنون برای ۱۲ هزار و ۴۰۰ مالک خانه واحد مسکونی گران قیمت و باغ ویلا پیامک اطلاع رسانی ارسال و مطالبه مالیات انجام گرفته، اظهار کرد: از این تعداد تاکنون حدود ۲۸۰۰ مودی به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان به نشانی my.tax.gov.ir، مراجعه و ثبت نام کردهاند.
وی با بیان اینکه اخذ مالیات از واحدهای مسکونی گران قیمت و باغ ویلاها به استناد ضوابط اجرایی بند (خ) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و در دولت سیزدهم کلید خورد، افزود: از جمله مهمترین آثار اجرای این قانون، افزایش عدالت مالیاتی، نظم بخشی به اقتصاد و غلبه بر سوداگری در بازار مسکن است.
خدامرادی تصریح کرد: تاکنون ۳۰۰ مودی مشمول مالیات مذکور نسبت به پرداخت مالیات اقدام نموده و همچنین از مجموع ۲۸۰۰ مودی که در سامانه مالیاتی ثبت نام کرده اند، تعداد ۹۲۱ نفر نسبت به مالیات تعیین شده یا مشمولیت این مالیات اعتراض نموده اند که اعتراضات آنها در دست پیگیری است.
وی اظهار داشت: مشمولان مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت و باغ ویلاها که پیامک اطلاع رسانی برای آنها ارسال گردیده، لازم است ضمن مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir و ثبت نام در آن، میزان مالیات متعلقه را مشاهده نموده و نسبت به پرداخت مالیات اقدام نمایند.
معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص مودیانی که به مالیات تعیین شده اعتراض دارند و همچنین نحوه اعلام اعتراض نیز گفت: این دسته از مودیان، برای اعتراض به مالیات تعیین شده، لازم است به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی مراجعه و ضمن ثبت نام در آن، نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.
محصول جدید، فناورانه و کاربرپسند بانک ملت با نام اختصاری دیما، با بهره گیری از هوش مصنوعی و امکان ارائه انواع خدمات بانکی، تسهیلات مبتنی بر رتبه اعتباری، وام های خرد امتیازی و فوری (میکرولون)، تجربه ای جدید و متمایز را برای کاربران و مشتریان فراهم می کند.
بانک کارگشایی با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری متقاضیان است.
بانک صادرات ایران طی یک سال گذشته و با بهرهبرداری از بخش تسهیلات آنلاین «سپینو» تا پایان مهرماه سالجاری، 7 هزار و 255 فقره وام بهصورت آنلاین و غیرحضوری به مشتریان پرداخت کرده است
بانک سینا ،از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، با پرداخت تسهیلات و تعهدات بانکی، 201 همت منابع مالی در اختیار بخشهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی قرار داده است.
دیدگاه بسته شده است.