غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی اظهار داشت: اگر برگزاری این چنین رویدادی محدود به یک سری چهرهها شود نمیتوانیم به اهداف خود دست یابیم و تربیت نیرو مساله بسیار مهمی است که چتر حمایتی هم باید بر سر اینها باز شود و رویدادهای ملی را در قالب ملی ببینیم نه فقط […]
غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی اظهار داشت: اگر برگزاری این چنین رویدادی محدود به یک سری چهرهها شود نمیتوانیم به اهداف خود دست یابیم و تربیت نیرو مساله بسیار مهمی است که چتر حمایتی هم باید بر سر اینها باز شود و رویدادهای ملی را در قالب ملی ببینیم نه فقط منحصر به پایتخت.
وی افزود: لازم است به هنرمندان مناطق دیگر و افرادی که در سطح استانها به آفرینشهای هنری روی میآورند توجه داشت.
نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم کنندگان جشنوارههای تئاتر و فیلم فجر هم گفت: در طول زندگی همیشه ممکن است با موانعی مواجه شویم که هنر ما عبور از این موانع است.
وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم زمینه بحث و گفت و گو و تبادلنظر را با منتقدان فراهم کنیم که اگر سازنده است بپذیریم و اگر به تخریب نزدیک میشود راه خود را برویم. برای این که حجت تمام شود لازم است تبادل آرا و اندیشهها را داشته باشیم.
منتظری گفت: باید نقدپذیری خود را نشان دهیم که به دنبال سازندگی است اما تخریب متفاوت از نقد است و پذیرفتنی نیست.
۵۷۲۴۵
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.
دیدگاه بسته شده است.