مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ماجرانیوز در خصوص جلسه امروز کمیسیون صنایع با استیضاح کنندگان گفت: در ابتدای جلسه طاهری رئیس کمیسیون صنایع، بندهای مختلف استیضاح را تشریح کرد و بعد از آن سیاهکلی نماینده مردم قزوین به عنوان طراح این استیضاح دو سوال خود در مورد مشکلات صنعت خودرو […]
مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ماجرانیوز در خصوص جلسه امروز کمیسیون صنایع با استیضاح کنندگان گفت: در ابتدای جلسه طاهری رئیس کمیسیون صنایع، بندهای مختلف استیضاح را تشریح کرد و بعد از آن سیاهکلی نماینده مردم قزوین به عنوان طراح این استیضاح دو سوال خود در مورد مشکلات صنعت خودرو و مشکلات توسعه معادن را مطرح نمود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در ادمه استیضاح کنندگان نگرانیها و دغدغه های خود را مطرح کردند. وزیر صمت نیز به سوالات نمایندگان پاسخ داد.
وی با بیان اینکه بنده از استیضاح کنندگان بودم و امضای خود را پس گرفتم، افزود: پاسخهای وزیر قانع کننده بود.
رضا حسینی تاکید کرد: در ۴۳ سال گذشته خودروسازی ها با این روند معیوب کار کردند، همه دولتها به دنبال تولید خودروی ملی و واگذاری خودرو سازی ها بودند اما هیچکدام به این هدف دست نیافتند. وزیر آخرین حلقه مسئولان در حوزه خودروسازی است و دولت باید تکلیف واگذاری خودرو سازی ها را روشن کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: نمایندگان نسبت به افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو اعتراض داشتند، که وزیر اعلام کرد تصمیم گیری در این خصوص در نشست سران قوا با حضور کارشناسان مختلف دولت و مجلس انجام شده است و وزیر مجری این تصمیمات است.
رضا حسینی با تاکید بر اینکه اگر وزیر استیضاح شود خودرو ارزان نخواهد شد، گفت: این استیضاح دردی را دوا نخواهد کرد.
وی ادامه داد: استیضاح کنندگان از وزیر خواستند که در انتخاب مدیران در سطوح بالا و میانی افرادی توانمند متخصص و با تجربه را انتخاب کند تغییر در ساختار وزارت صمت و همچنین استفاده از افراد باتجربه از موضوعات مورد نظر نمایندگان بود.
رضا حسینی با بیان اینکه وزیر صمت هرگونه فشار برای انتصابات از سوی استیضاح کنندگان را رد کرد و اظهار داشت: وزیر اعلام کرد کسانی که از این فرصت و حربه برای فشار در انتصابات استفاده می کنند، جزو امضاکنندگان استیضاح نبودند و نیستند و اگر لازم شد اسامی این افراد را اعلام خواهم کرد.
آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه در بخشنامهای به مدیران عامل شرکتهای بیمه، ابلاغ شد.
«بیمه تحصیل فرزندان» یکی از طرحهای ویژه بیمه ملت است که با هدف تأمین هزینههای تحصیلی و دانشگاهی فرزندان و کاهش دغدغههای والدین طراحی شده است.
در حالی که تلفن همراه سالهاست از یک ابزار ارتباطی فراتر رفته، حالا با همراهی هوش مصنوعی بصری، به یکی از بازیگران اصلی تحول در صنعت بیمه تبدیل شده است. گزارشی تازه نشان میدهد که راهبردهای «Mobile-First» یا «اول تلفن همراه» توانستهاند فرآیند ارزیابی ریسک خودرو را سریعتر، دقیقتر و شفافتر کنند.
بیمه ملت در پنج ماهه نخست امسال رقمی بیش از 8 هزار و 917 میلیارد و 847 میلیون تومان در رشتههای مختلف (شامل قبولی اتکایی) حق بیمه تولید کرده است
دیدگاه بسته شده است.