به گزارش خبرنگار حوزه دولت ماجرانیوز، عیسی زارعپور روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیتهای به وجود در فضای مجازی اظهار داشت: برخی از پلتفرمهای عمدتاً آمریکایی، در این اغتشاشات نقش سازماندهی داشتند و موجب وارد آمدن خسارت زیادی به مردم شدند. وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات اضافه کرد: […]
به گزارش خبرنگار حوزه دولت ماجرانیوز، عیسی زارعپور روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیتهای به وجود در فضای مجازی اظهار داشت: برخی از پلتفرمهای عمدتاً آمریکایی، در این اغتشاشات نقش سازماندهی داشتند و موجب وارد آمدن خسارت زیادی به مردم شدند.
وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات اضافه کرد: ما تلاش خود را خواهیم کرد که کسب و کارها آسیب نبینند از این رو ظرفیتهای لازم را در پلتفرمها و سکوهای داخلی فراهم می کنیم تا مردم برای برقراری ارتباطات خود به مشکل برخورد نکنند.
وی گفت: همچنان که کسب و کارهای فیزیکی در این مدت آسیب دیدند، خساراتی برای کسبوکارهای مجازی وجود داشت. هزینه این خسارتها بر عهده کسانی است که این اغتشاشات و آشوبها را به وجود آوردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: تشخیص اینکه این فیلترینگ دائمی است یا موقت، به عهده مراجع ذیصلاح است.
زارع پور در پاسخ به سوالی در مورد زمزمه هایی برای امکان دسترسی کاربران به اینترنت ماهواره ای از سوی آمریکا اظهار داشت: اهداف آنها در فراهم کردن ماهوارهای برای ایران، روشن است؛ آمریکاییها در ۴۰ سال گذشته هیچگاه به دنبال منافع جمهوری اسلامی ایران و مردم نبوده اند. آنها از هیچ اقدامی برای ضربهزدن به مردم فروگذار نکرده اند و این اقدام هم در همین راستا است.
وی اظهار داشت: اگر هر اپراتور اینترنت ماهوارهای بر اساس قواعد بینالمللی ماهوارهای بخواهد قوانین سرزمینی یک کشور را به رسمیت بشناسد، ما دستش را به گرمی میفشاریم. زیرا هموطنانی که در مناطق کوهستانی ساکن هستند، به اینترنت دسترسی ندارند.
ادامه دارد….
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در مرکز همایشهای این شرکت برگزار میشود.
مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تبریک هفته بیمه با اشاره به سند استراتژیک شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، بهرهبرداری از ابزارهای فناورانه در بطن کسبوکار شرکت در کنار توانمندسازی کارکنان بهمنظور جمعآوری و مدیریت داده محور را از عوامل چابکی شرکت و بهبود تجربه مشتریان عنوان کرد.
نایب رییس شورای هماهنگی شرکتهای بیمه بازرگانی گلستان ضمن تاکید بر ضرورت افزایش آموزش همگانی در حوزه بیمه گفت: تنها ۳۰ درصد مردم گلستان از خدمات بیمه تکمیلی درمان استفاده میکنند.
باید بین فناوری اطلاعات بیمه مرکزی و فناوری اطلاعات صنعت بیمه تفکیک قائل شد، عدم رعایت این موضوع در سالهای گذشته باعث شده که بخش آی تی بیمه مرکزی بار سنگینی را خارج از وظایف خود برعهده بگیرد و از وظیفه اصلی خود تا حدی دور بماند که یکی از نتایج آن عقبماندن مدل نظارت از تحولات روز است.
دیدگاه بسته شده است.