حجتالاسلام سید محمدرضا میرتاجالدینی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی ماجرانیوز اظهار داشت: گسترش روابط اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه و به ویژه با کشور روسیه خنثی کننده تحریمها در این بخش است. نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت آیتالله رئیسی پیشرفتهای خوبی در حوزه گسترش روابط […]
حجتالاسلام سید محمدرضا میرتاجالدینی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی ماجرانیوز اظهار داشت: گسترش روابط اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه و به ویژه با کشور روسیه خنثی کننده تحریمها در این بخش است.
نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت آیتالله رئیسی پیشرفتهای خوبی در حوزه گسترش روابط با همسایگان صورت گرفته، شاهد گسترش روابط با کشورهای بلوک شرق مانند چین و روسیه هستیم.
میرتاجالدینی اظهار داشت: گسترش روابط تجاری و ترانزیتی با روسیه و دیگر کشورهای منطقه که قراردادهای آن نیز به امضا رسیده میتواند فرصتهای خوبی را در حوزه اقتصادی و بازرگانی برای کشور ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: قرارداد ترانزیتی ایران و روسیه روسیه میتواند تحول بزرگی را در افزایش ترانزیت کالا و درآمدهای ناشی از آن ایجاد کند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر قریبالوقوع رئیس جمهور روسیه به کشورمان افزود: این سفر میتواند تحکیم کننده و تثبیت کننده روابط اقتصادی بین دو کشور باشد.
نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ایران میتواند با امضای پیمانهای پولی دوجانبه بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه مسائل پولی و بانکی که به دنبال اعمال تحریمها علیه کشورمان ایجاد شده را رفع کند.
میرتاجالدینی خاطرنشان کرد: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی، ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثیسازی تحریمهای اقتصادی و بانکی است.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: انتظار از نهادناظر صنعت بیمه باید منطقی و در چارچوب وظایف آن باشد.
بیمه ملت با عبور از مرز 16 هزار میلیارد تومان حق بیمه، رکورد جدیدی در صنعت بیمه ایران به ثبت رساند. این شرکت با رشد خیرهکننده 518 درصدی در هفت ماهه نخست سال، توانست جایگاه خود را در صنعت بیمه بیش از پیش تثبیت کند.
بیمه پاسارگاد به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور با دارا بودن قریب به ۸ میلیون بیمه گذار به اعتبار آرای مردمی در رشته های بیمه زندگی و سرمایه گذاری، بیمه ثالث و بدنه خودرو و بیمه سلامت به عنوان برند محبوب انتخاب شد
سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد با تبریک ایام سالروز تاسیس شرکت استراتژی توانمندسازی کمی و کیفی نمایندگان با عنوان «سرمد و شبکه فروش توانمـنـد» نامگذاری گردیده، عنوان کرد: جشنواره فروش سرآمدان با اخذ مجوزهای لازم از هیأت مدیره شرکت و اطلاعرسانی به شعب بیمه سرمد از یکم آبان ماه در سراسر کشور به صورت یکپارچه و هماهنگ آغاز شده است.
دیدگاه بسته شده است.