به گزارش ماجرا نیوز، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا با اشاره به نقش مؤثر حوزه فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف بانک در مسیر توسعه بانکداری دیجیتال گفت: حوزه انفورماتیک باید با نگاهی ساختاریافته و بهرهگیری از ظرفیتهای بانکداری نوین، در جهت تحقق بهینه اهداف راهبردی بانک نقش مؤثری ایفا کند.
وی حوزه فناوری اطلاعات را لوکوموتیو کشنده بانک دانست و گفت: مدیریت صحیح و هوشمندسازی طرحهای عملیاتی در حوزه فناوری، منجر به ایجاد همافزایی و تحولی بزرگ در توسعه خطوط کسبوکار بانک سینا میشود که این هوشمندسازی هماکنون در دستور کار قرار گرفته است.
فتحعلی افزود: بانک سینا با گرایش به سمت بانکداری دیجیتال، با در نظر گرفتن ذائقه و انتظارات مشتریان و با استفاده از ابزارهای جدید، به دنبال اجرای مدل جدید کسبوکار بانکداری مبتنی بر تکنولوژی روز است.
مدیرعامل بانک سینا ایجاد فرایندهای ساختاریافته در حوزه فناوری را ضروری برشمرد و ضمن تأکید بر فضای رقابتی در شبکه بانکی، خواستار کمک به تبدیل سریع ایده به محصول شد.
به گفته فتحعلی، برای پیشرو بودن در نظام بانکی، باید از ساختاری بهره برد که منجر به طراحی محصولات جدید شود و تمام کانالها و فرایندها به سمت دیجیتالی شدن پیش روند.
مدیرعامل بانک سینا نقش آموزش نیروی انسانی را در پیشبرد اهداف بانک مهم تلقی کرد و خاطرنشان ساخت: برای ایجاد تحول از طریق بانکداری دیجیتال، باید به اصلاح ساختارها و همچنین آموزش نیرویانسانی توجه ویژهای داشت تا از این طریق، زمینه تحقق اهداف ترسیمشده در حوزه بانکداری پلتفرمی فراهم شود.
وی از «حوزه پرداخت» به عنوان یکی دیگر از راهبردهای توسعه بانکداری دیجیتال نام برد و گفت: بانک سینا تلاش مضاعفی دارد تا با استفاده از ظرفیت بانکداری دیجیتال، سطح بهرهوری را افزایش دهد و خدمات مورد نیاز گروههای مشتریان را در قالب شخصیسازیشده در سرزمین هوشمند سینا ارائه کند.
به گفته فتحعلی، با انجام کلیه عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی در قالب پلتفرمهای بانکداری دیجیتال در آینده نزدیک، هزینه قیمت تمامشده پول نیز در این بانک کاهش مییابد. گفتنی است همایش سالانه انفورماتیک مناطق بانک سینا از ۱۴ تا ۱۶ آذرماه سال جاری در شهر تهران در حال برگزاری است.
در حاشیه این همایش، از دوایر انفورماتیک برتر مناطق تقدیر شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به خدماترسانی به بیش از ۲۰ میلیون مشتری، از تلاش برای ارتقای زیرساختها بهمنظور پذیرش ۴۰ میلیون مشتری در آینده خبر داد.
چک الکترونیکی ملی بانک ملی ایران یک راهکار پیشرفته برای مدیریت چکهای دیجیتال است که با تکیه بر زیرساختهای امن و فناوری امضای دیجیتال، جایگزینی مطمئن برای چکهای کاغذی ارائه میدهد. این خدمت از طریق سامانه بام با رابط کاربری ساده و قابلیتهای جامع، فرآیندهای صدور، انتقال و وصول چک را تسهیل کرده و گامی مهم در راستای بانکداری دیجیتال محسوب میشود.
گزارشهای مالی نشان میدهد مجموع درآمد بانک سینا در دو ماهه ابتدایی سال 1404، بیش از 57 درصد افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بر اساس تفاهمنامه «بسته حمایتی مازاد بیمه پایه سلامت بازنشستگان»، دانشگاههای علوم پزشکی مکلف شدهاند تا ۲۰ درصد از تختهای بیمارستانهای درجه یک خود را با خدمات رفاهی ویژه و با اولویت برای بازنشستگان تحت پوشش این طرح اختصاص دهند. همچنین فرانشیز خدمات بستری در این بخشها تا ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.