“آتش و گلستان”، روایتی است از ماندههای گروه چریکی دستمال سرخها، گروه چریکی اندرزگو و مطلعان کانال کمیل، و حکایت کارگردانی است که میخواهد درباره “ابراهیم هادی” فیلم بسازد. او و تیم تحقیق و پژوهشاش دربهدر دنبال کسانی هستند که ابراهیم هادی را دیدهاند، با او بودهاند، از حال و احوال خصوصی او مطلعاند و […]
“آتش و گلستان”، روایتی است از ماندههای گروه چریکی دستمال سرخها، گروه چریکی اندرزگو و مطلعان کانال کمیل، و حکایت کارگردانی است که میخواهد درباره “ابراهیم هادی” فیلم بسازد. او و تیم تحقیق و پژوهشاش دربهدر دنبال کسانی هستند که ابراهیم هادی را دیدهاند، با او بودهاند، از حال و احوال خصوصی او مطلعاند و همچنین کسانی که در هر جایی نمیخواهند این فیلم ساخته شود یا این سند تصویری شکل گیرد.
این فیلم قرار است پشتوانهای باشد برای ساخت فیلم سینمایی “چریک” (زندگی شهید جاویدالاثر ابراهیم هادی) که علی رویینتن قرار است آن را بسازد. پهلوانی و فریاد فتوت مهمترین خصوصیت ابراهیم هادی است، آدمی در پی انسانیت یا انسانیتی در قامت آدم.
ساخت “آتش و گلستان” از چند ماه قبل از کرونا آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.