همایون اسعدیان، دبیر شورای صنفی نمایش درباره جزئیات جلسه یکشنبه هفتم اسفند ماه شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه این جلسه در دفتر معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی حبیب ایل بیگی برگزار شد بیان کرد: آنچه به طور قطعی مشخص شده این است که فیلمهای «چپ راست»، «بخارست» و «ملاقات خصوصی» قطعاً در […]
همایون اسعدیان، دبیر شورای صنفی نمایش درباره جزئیات جلسه یکشنبه هفتم اسفند ماه شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه این جلسه در دفتر معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی حبیب ایل بیگی برگزار شد بیان کرد: آنچه به طور قطعی مشخص شده این است که فیلمهای «چپ راست»، «بخارست» و «ملاقات خصوصی» قطعاً در اکران نوروزی باقی می مانند و فیلم «خط استوا» هم که قرارداد سه هفتهای دارد در صورت حفظ کف فروش، میتواند به اکران خود ادامه دهد.
وی افزود: برای اکران نوروزی ۴ تا ۵ فیلم دیگر اضافه خواهند شد و فعلاً چهار فیلم متقاضی شدهاند. برای بقیه متقاضیان هم تا یکشنبه هفته آینده فرصت باقی است.
به گفته او در حال حاضر هنوز هیچ فیلمی از جشنواره فجر امسال متقاضی اکران نوروز نشده ولی ممکن است تا هفته آینده فیلمی اضافه شود.
اسعدیان ادامه داد: اکران نوروز از ۲۴ اسفند ماه شروع میشود و اگر هر کدام از فیلم های انتخاب شده، آماده باشند قبل از این تاریخ هم می توانند اکران خود را آغاز کنند.
دبیر شورای صنفی نمایش همچنین درباره قیمت بلیتها برای سال آینده گفت: به طور قطع افزایش قیمت بلیت خواهیم داشت چون بسیاری از سالنهای سینمایی در مجتمع های تجاری هستند که با افزایش شارژ مواجه شده و در کنار افزایش حقوق کارمندان و هزینه های دیگر، اگر قیمت بلیت افزایش پیدا نکند با تعطیلی سالن های سینمایی روبرو خواهیم شد. با این حال در صدد هستیم شیوهای طراحی شود – که احتمالاً در یک نشست مطبوعاتی جزئیات آن تشریح خواهد شد – تا برای همه اقشار امکان نمایش فیلم ها وجود داشته باشد.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.