حجت الله ناظری مدیر دبیر خانه و مدیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از آغاز بازبینی نمایشهای ارسال مستقیم رقابت بزرگ صحنهای جشنواره خبر داد که طبق گاه شمار فراخوان چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بازبینیها از ۱۵ آذر شروع میشود. ناظری در توضیح این بخش از جشنواره […]
حجت الله ناظری مدیر دبیر خانه و مدیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از آغاز بازبینی نمایشهای ارسال مستقیم رقابت بزرگ صحنهای جشنواره خبر داد که طبق گاه شمار فراخوان چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بازبینیها از ۱۵ آذر شروع میشود.
ناظری در توضیح این بخش از جشنواره افزود: این بازبینیها ویژه بخش مسابقه بزرگ نمایشهای صحنهای (ارسال مستقیم) به جشنواره است که از ۱۵ آذر آغاز و به صورت فشرده تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.
مسئول دبیر خانه و مدیر اجرایی جشنواره در مورد شیوه برنامهریزی بازبینیها گفت: استانها بر اساس اولویتهای قرعه کشی در دبیرخانه جشنواره در جدول بازبینی قرار داده شدند.
او در پایان در معرفی اعضای هیئت بازبینی جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر گفت: گروه بازبینی این دوره از جشنواره را حسینعلی شوندی، محمدرضا آزاد و سید مصطفی موتورچی تشکیل میدهند.
چهل و یکمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی همزمان با ایام جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.