ابراهیم ابراهیمیان به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «آبی غلیظ» را دریافت کرده است، ممکن است این کارگردان سینما خود را برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده میکند. ابراهیمیان فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۲با فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» آغاز کرد، ساخت این فیلم در ۱۵ مهر […]
ابراهیم ابراهیمیان به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «آبی غلیظ» را دریافت کرده است، ممکن است این کارگردان سینما خود را برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده میکند.
ابراهیمیان فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۲با فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» آغاز کرد، ساخت این فیلم در ۱۵ مهر ۱۳۹۲ در تهران آغاز شد و با آن در سی و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر شرکت کرد.
ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی فیلمهای سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت»، «عادت نمیکنیم» را برعهده داشته است.
«آآآدت نمیکنیم» دومین حضور ابراهیمیان در فستیوال فجر بود که در جشنواره سی و چهارم فجر به نمایش درآمد و در سه رشته فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن برای ساره بیات و بازیگر نقش مکمل مرد حمیدرضا آذرنگ کاندید دریافت سیمرغ شد.
ابراهیمیان علاوه بر فعالیت در سینما سال گذشته سریال «میدان سرخ» را راهی شبکه نمایش خانگی کرد که با استقبال نسبی از سوی مخاطبان روبرو شد.
وی همچنین در عرصه بین الملل فعالیت داشته است و فیلم سینمایی «دالبند» را در کشور گرجستان ساخت؛ فیلمی که هنوز اکران نشده است و باید دید این کارگردان سینما برای اکران این فیلم در کشور ایران هم برنامه ای دارد یا خیر.
۵۵۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.