به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی دانشور با اشاره به روند فعالیت غرفه کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در «سیامین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم» که از ابتدای ماه مبارک رمضان، خدمات فرهنگی-مذهبی در اختیار روزهداران قرار داده، گفت: نمایشگاه قرآن در این دوره بیشتر فعالیتهای خود را محور خانواده قرار داده است و کانون نیز بر […]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی دانشور با اشاره به روند فعالیت غرفه کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در «سیامین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم» که از ابتدای ماه مبارک رمضان، خدمات فرهنگی-مذهبی در اختیار روزهداران قرار داده، گفت: نمایشگاه قرآن در این دوره بیشتر فعالیتهای خود را محور خانواده قرار داده است و کانون نیز بر همین اساس خدمات ارزنده خود را در ایام نمایشگاه در دو غرفه ارایه محصول و قصهگویی در همین راستا و با موضوع خانواده در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد.
وی در ادامه نیز، خاطرنشان کرد: همچنین همکاران ما توانستند غرفه کانون را به یکی از پرمخاطبترین غرفههای این دوره از نمایشگاه قرآن کریم تبدیل کنند. باتوجه به برنامهریزیهای صورت گرفته، بخشهایی مانند «قصهگویی»، «تماشاخانه سیار»، «کتابهای حوزه کودک و نوجوان»، «بازیهای فکری» و دیگر حوزهها را در اختیار خانوادهها میگذاریم. با توجه به چینش غرفه کانون بیشتر خانوادهها، فرزندان خود را قبل از بازدید کامل از نمایشگاه به بخشهای قصهگویی و تماشاخانه میسپارند. خوشبختانه در این زمینه محیط مطلوبی را برای کودکان و نوجوانان و مخاطبان ترتیب دادهایم.
مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون با اشاره به دیگر اقدامهای انجام شده و تفاوتهایی که در نمایشگاه سال جاری، نسبت به سالهای گذشته وجود داشته، افزود: باتوجه به میزان استقبال مراجعهکنندگان از محصولات کانون، میتوان گفت که کانون همچنان جایگاه خود را در میان خانوادههای ایرانی حفظ کرده است. در کنار خدماتی که به آن پرداخته شد، محصولات جدیدی هم ارائه دادیم و البته چند کتاب پرمخاطب را با توجه به استقبال گرم مخاطبان مجددا به چاپ رساندیم.
او در ادامه با اشاره به ارائه برخی بازیهای فکری جدید در سیامین نمایشگاه بینالمللی قرآن گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن توانستیم یک بازی فکری قدیمی در حوزه ارتباط کودکان با خداوند را بازنشر و معرفی کنیم که امیدواریم این امکان بتواند بازخورد خوبی در میان پایگاه مخاطبان داشته باشد. بازی جذاب «خدا دوست دارد و خدا دوست ندارد» توانسته است نظر بسیاری از کودکان و نوجوانانی که همراه خانوادهها به نمایشگاه میآیند را جلب کند.
در این دوره کتابهایی مانند «دختر آسمان»، «همیشه او همه جا او»، «کلوچههای خدا» و دیگر کتابهایی که در حوزه تعالیم دینی و ارتباط با خدا منتشر شده را تجدید چاپ کردیم. تلاش ما بر این بود که سبد خرید فرهنگی خانوادهها را تکمیل کنیم تا نیاز فرهنگی آنها تامین شود.
دانشور در پایان نیز در پاسخ به این سوال که چه مقدماتی برای حضور کانون در «نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» برنامهریزی شده، اضافه کرد: کانون، همواره یکی از اصلیترین ناشران در حوزه کودک و نوجوان محسوب میشود. با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته، تلاش ما بر این است تا بتوانیم در یک فضای رقابتیتر نسبت به نمایشگاه قرآن و در نمایشگاهی که همه ناشران در آن حضور دارند، نظر مخاطبان را جلب کنیم. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیامین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در انتهای سالن شبستان، ستون ۱۱۳ مصلای امام خمینی(ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.