به طور قطع بخشی از سینماگرانی که این روزها دست به کشف حجاب میزنند یا عنوان میکنند دیگر حاضر نیستند با نهادهای حاکمیتی برای اخذ مجوز همکاری کنند دچار اشتباه محاسباتی درباره میزان نارضایتیها هستند. باید گفت که متأسفانه خانه سینما به احتمال بسیار زیاد کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به صدور بیانیهای […]
به طور قطع بخشی از سینماگرانی که این روزها دست به کشف حجاب میزنند یا عنوان میکنند دیگر حاضر نیستند با نهادهای حاکمیتی برای اخذ مجوز همکاری کنند دچار اشتباه محاسباتی درباره میزان نارضایتیها هستند.
باید گفت که متأسفانه خانه سینما به احتمال بسیار زیاد کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده اقدام به صدور بیانیهای آتشین با لحنی شبیه به گروهکهای معاند کرده است…خانه سینما در این وضعیت به مثابه کسی عمل کرد که قرار است به هیاهوی زن زندگی آزادی تنفس مصنوعی بدهد تا به این طریق از مرگ زودرس آن در این مقطع پیشگیری کرده باشد.
این روزنامه سپس با اشاره به تغییر رئیس هیات مدیره خانه سینما در ماههای اخیر مدعی شده است: در ماههای گذشته هیئت مدیره خانه سینما شخص معتدلی، چون منوچهر شاهسواری را برکنار کرده و مهره امتحان پس دادهای! چون محمد مهدی عسگرپور را به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب میکند… منوچهر شاهسواری در جریان فتنه آبان ۹۸ و دیماه سال ۹۶ اجازه صدور بیانیههای تند را نداد، اما ظاهراً برای گردانندگان پروژه زن زندگی آزادی محرز بوده است که مهدی عسگرپور پای کار چنین بیانیههای خواهد آمد.
این وضعیت هوشیاری بیشتر دستگاه قضایی و امنیتی را طلب میکند که بدانند از ابتدا روی فعالیت مجازی سینماگران برای هیاهوی زنانه در ایران چه حساب ویژهای باز شده است و چه دستانی دانسته یا نادانسته درون این پازل نقشآفرینی کردند.
بیشتر بخوانید:
۲۱۲۲۰
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.