انیمیشن «المنتال» یا «بنیادین» جدیدترین انیمیشن پیکسار و دیزنی به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ دیده میشود. این اولین نمایش این انیمیشن در سطح جهان خواهد بود. در همین حال جشنواره کن پوستر این دوره خود را هم رونمایی کرد که تصویری از کاترین دونو بازیگر مشهور سینمای فرانسه است. این تصویر از […]
انیمیشن «المنتال» یا «بنیادین» جدیدترین انیمیشن پیکسار و دیزنی به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ دیده میشود. این اولین نمایش این انیمیشن در سطح جهان خواهد بود.
در همین حال جشنواره کن پوستر این دوره خود را هم رونمایی کرد که تصویری از کاترین دونو بازیگر مشهور سینمای فرانسه است. این تصویر از فیلم «طپش» ساخته آلن کاوالیه و محصول سال ۱۹۶۸ است.
انیمیشن «بنیادین» در بخش خارج از رقابت جشنواره و ۲۷ می (۶ خرداد) به نمایش درمیآید.
در بخش خارج از مسابقه فیلمهای «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی، فیلم پنجم «ایندیانا جونز» و «ژان دوباری» با بازی جانی دپ به عنوان فیلم افتتاحیه نیز نمایش داده میشوند.
پیشتر انیمیشن «روح» پیکسار قرار بود در بخش رقابتی کن ۲۰۲۰ به نمایش درآید که به دلیل پاندمی کرونا در نهایت برگزار نشد. «بالا» به عنوان فیلم افتتاحیه کن شصت و دوم و «بیرون درون» نیز پیش از این در کن به نمایش درآمده بودند.
پیتر سون کارگردان انیمیشن «دایناسور خوب» سازنده انیمیشن «بنیادین» و پیت داکتر تهیه کننده اجرایی آن است. این فیلم داستان و ماجراجویی یک زوج غیرعادی از آتش و آب را دنبال میکند که در شهری زندگی میکنند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شدهاند.
این انیمیشن قرار است از ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) اکران عمومی خود را شروع کند.
هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن از ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) شروع میشود و ۲۷ می به پایان خواهد رسید.
۵۷۵۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.