فیلم سینمایی «گلهای باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از مهمترین فیلمهای بنیاد سینمایی فارابی به حساب میآید که در بخش سودای سیمرغ چهلویکمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است اما طولانی شدن مراحل تولید آن رسیدن بهموقعش به اکرانهای مردمی را با اما و اگرهایی مواجه کرده است. بنیاد سینمایی فارابی امروز در خبری عنوان […]
فیلم سینمایی «گلهای باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از مهمترین فیلمهای بنیاد سینمایی فارابی به حساب میآید که در بخش سودای سیمرغ چهلویکمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است اما طولانی شدن مراحل تولید آن رسیدن بهموقعش به اکرانهای مردمی را با اما و اگرهایی مواجه کرده است.
بنیاد سینمایی فارابی امروز در خبری عنوان کرد اولین اکران مردمی «گلهای باوارده» در سانس اول در ساعت ۱۴:۳۰ در پردیس کورش در نظر گرفته شده بعد از آن این فیلم قرار است در سانس ساعت ۱۵ در سینماهای شهرک، آزادی، تماشا، تیراژه ۲، کورش، مگامال و هدیش مال روی پرده برود اما هنوز دیسیپی «گلهای باوارده» به سینماها نرسیده است.
فیلم «گلهای باوارده» با نام قبلی «پالایشگاه» روایتی از وضعیت مهندسی نفت در جریان جنگ تحمیلی دارد و به دلیل پستپرداکشن سنگین هنوز نسخه نهایی آن آماده اکران نشده است.
بلیتفروشی برای اکران این فیلم در سانسهای اعلامشده صورت گرفته است اما در صورت نرسیدن فیلم به سانسهای اعلامی فیلم دیگری برای مخاطبان به نمایش گذاشته میشود.
طبق جدول سینمای رسانه قرار بود فیلم تازه مهرداد خوشبخت در سانس دوم امروز در پردیس سینمایی ملت روی پرده برود و باید دید تیم تولید این فیلم میتوانند تا ساعت ۱۹ امروز نسخه نهایی را به این پردیس برسانند یا جدول اکران سینمای رسانه هم امروز دستخوش تغییر خواهد شد.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.