به گزارش ماجرانیوز از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید مجتبی سجادی، با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازرسی از انبارها طی مردادماه سال جاری اظهار داشت: بر این اساس در این بازه زمانی، تعداد ۲۸ هزار و ۳۶۰ مورد بازرسی از واحدهای انبار، سردخانه و مراکز نگهداری کالاها […]
به گزارش ماجرانیوز از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سید مجتبی سجادی، با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازرسی از انبارها طی مردادماه سال جاری اظهار داشت: بر این اساس در این بازه زمانی، تعداد ۲۸ هزار و ۳۶۰ مورد بازرسی از واحدهای انبار، سردخانه و مراکز نگهداری کالاها توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور صورت گرفته است که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۶۲ فقره پرونده برای واحدهای متخلف شده است.
وی افزود: کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و … به ارزش بیش از ۹۶۶ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال است.
مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت گفت: بر اساس آمار ثبت شده از فعالیت بازرسان استانهای سراسر کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون، جمعاً بالغ بر ۱۵۹ هزار و ۹۸۹ مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت گرفته که منتج به تشکیل ۱۴ هزار و ۸۶۹ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۴۸ هزار میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال شده است.
سجادی با اشاره به تشدید بازدیدها و بازرسیها و نظارتهای مستمر و بدون وقفه بازرسان این سازمان و سازمانهای صمت استانها خصوصاً در روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام عید تصریح کرد: هموطنان کمافیالسابق میتوانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر کشور، تخلفات اقتصادی را منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد بازدارنده با متخلفان انجام پذیرد.
بانک ملت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور، فرآیند ساخت و تکمیل مدرسه در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان را آغاز کرد.
«آکادمی بانکداری هوشمند» بانک صادرات ایران، همزمان با روز فناوری اطلاعات با ایجاد یک مرکز دائمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کار خود را آغاز کرد
در جلسه وبینار مدیر عامل بانک سینا با مدیران مناطق که با حضور اعضای هیأت عامل و سایر مدیران ستادی برگزار شد، دکتر علی ابدالی، به بررسی عملکرد سه ماهه و تشریح سیاستهای آتی بانک پرداخت
نسخه جدید سپینو بانک صادرات ایران با افزودن تعداد بیشتری از خدمات متنوع بانکداری غیرحضوری از جمله امکان نقدکردن چک دیجیتال شبکه بانکی کشور و بیش از ده خدمت متنوع دیگر، به عنوان یک شعبه موبایلی پیشرفته، در دسترس مشتریان قرار گرفت.
دیدگاه بسته شده است.