«ارل بوئن» که چند سال با سرطان ریه دست و پنجه نرم میکرد، متولد ۸ آگوست ۱۹۴۱ بود و در طول حرفه خود در ده ها فیلم سینمایی مقابل دوربین رفت. او در سال ۱۹۸۴، برجستهترین نقش خود را در نقش دکتر سیلبرمن در فیلم «ترمیناتور» (نابودگر) ساخته «جیمز کامرون» با بازی «آرنولد شوارتزنگر» و […]
«ارل بوئن» که چند سال با سرطان ریه دست و پنجه نرم میکرد، متولد ۸ آگوست ۱۹۴۱ بود و در طول حرفه خود در ده ها فیلم سینمایی مقابل دوربین رفت.
او در سال ۱۹۸۴، برجستهترین نقش خود را در نقش دکتر سیلبرمن در فیلم «ترمیناتور» (نابودگر) ساخته «جیمز کامرون» با بازی «آرنولد شوارتزنگر» و «مایکل بین» تجربه کرد و در ادامه در فیلمهای «ترمیناتور ۲: روز داوری» (۱۹۹۱) و «ترمیناتور ۳: ظهور ماشینها» (۲۰۰۳) دوباره در این نقش ظاهر شد.
و از دیگر فیلمهای این بازیگر میتوان از «نبرد فراتر از ستارهها»، «مردی با دو مغز»، «ملت بیگانه»، «اسلحه برهنه»، «همراه»، «بودن یا نبودن»، «مثل یک مرد قدم بزن» و «شاهزاده» نام بُرد.
«بوئن» در عرصه تلویزیون نیز در سریالهایی چون «دختران طلایی»، «رئیس کیه؟»، «خانواده مادر»، «قانون و هری مکگراو»، «وبستر»، «متلاک»، «مترسک و خانم پادشاه» و «پسر با جهان ملاقات میکند» به ایفای نقش پرداخت.
او پس از بازنشستگی از بازیگری در سال ۲۰۰۳، فعالیت خود را به عنوان صداپیشه در رادیو، سریالهای انیمیشن و بازیهای ویدیویی ادامه داد.
منبع: هالیوود ریپورتر
۵۵۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.