مسعود اطیابی که فیلم «بخارست» را همچنان روی پرده سینماها دارد و با مخاطب بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، به فروش ۵۲ میلیون تومانی هم رسیده است، قصد دارد سری دوم این فیلم را بسازد. او بار دیگر به تهیهکنندگی علی طلوعی برای تولید فیلم «بخارست ۲» (بمب) درخواست مجوز ساخت داده […]
مسعود اطیابی که فیلم «بخارست» را همچنان روی پرده سینماها دارد و با مخاطب بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، به فروش ۵۲ میلیون تومانی هم رسیده است، قصد دارد سری دوم این فیلم را بسازد.
او بار دیگر به تهیهکنندگی علی طلوعی برای تولید فیلم «بخارست ۲» (بمب) درخواست مجوز ساخت داده است. اطیابی اواخر سال گذشته به دنبال مجوز فیلمی به نام «هتل» به تهیهکنندگی محمد شایسته بود و گویا این روزها مشغول ساخت آن است.
علاوه بر او، سعید سهیلی هم به تازگی برای ساخت فیلمی با نام «پول پارتی» به تهیهکنندگی و کارگردانی خودش درخواست مجوز داده است.
کیوان علیمحمدی و علیاکبر حیدری نیز متقاضی دریافت پروانه ساخت برای فیلم «سینما مولن روژ» شدهاند. این دو فیلمساز در سالهای ۱۳۹۷ و ۱۴۰۰ فیلمهای «سینما شهر قصه» و «۲۸۸۸» را ساختند که هنوز به اکران نرسیدهاند.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.