با درخواست هادی حجازی فر، دبیر جشنواره و موافقت کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاریخ نوزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به بهار سال ۱۴۰۲ تغییر یافت . هادی حجازی فر با ذکر دلایل این تصمیم و با اشاره به اینکه جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک امانت با ارزشی است […]
با درخواست هادی حجازی فر، دبیر جشنواره و موافقت کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاریخ نوزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به بهار سال ۱۴۰۲ تغییر یافت .
هادی حجازی فر با ذکر دلایل این تصمیم و با اشاره به اینکه جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک امانت با ارزشی است گفت: با توجه به جمیع جهات از جمله صحبت با گروهها، اساتید و فعالان این عرصه و اعضای انجمن نمایشگران عروسکی باور دارم که برگزاری جشنواره در حال حاضر و به دلایل فنی همچون عدم تمرینهای مستمر گروهها، عدم امکان برخورداری درست شرکت کنندگان و مخاطبان از اجراهای داخلی و بینالمللی، عدم امکان مشارکت بخشهای خصوصی به واسطه همزمانی با جام جهانی و… از دست خواهد رفت.
حجازی فر با بیان اینکه یک برگزاری ناقص آن هم در زمانی که هدف مجموعه اداره کل هنرهای نمایشی ارتقا و توسعه نمایش عروسکی است، ما را از بسیاری برکات این جشنواره محروم خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد با تغییر زمان نوزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک و برگزاری آن در بهار ۱۴۰۲ شاهد یک جشنواره باشکوه بینالمللی باشیم و فرصتی فراهم کنیم تا دانشجویان و دیگر مخاطبان و به خصوص علاقمندان تمامی استانها امکان مشاهده، یادگیری و همافزایی از طریق گفتگو و نقد را پیدا کنند.
پیش از این قرار بود جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک در آذر ماه سال جاری برگزار شود.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.