ویل اسمیت در گفت و گویی با دیلی شو با تروور نواه – The Daily Show With Trevor Noah که این نخستین حضور اسمیت پس از مراسم پایانی اسکار ۲۰۲۲ است، شبی که جایزه اسکار را دریافت کرد وحشتناک خواند و گفت: «آن شب در حال تجربه یک احساس / موقعیت دشواری بودم و این […]
ویل اسمیت در گفت و گویی با دیلی شو با تروور نواه – The Daily Show With Trevor Noah که این نخستین حضور اسمیت پس از مراسم پایانی اسکار ۲۰۲۲ است، شبی که جایزه اسکار را دریافت کرد وحشتناک خواند و گفت: «آن شب در حال تجربه یک احساس / موقعیت دشواری بودم و این بدان معنا نیست که بخواهد رفتارم را توجیه کند.»
در یکی از شوکهکنندهترین صحنههای تاریخ اسکار، ویل اسمیت در مراسم پایانی اسکار ۲۰۲۲ به خاطر شوخی زنندهای که کریس راک استندآپ کمدین آمریکایی، با همسرش جیدا پینکت اسمیت کرده بود، روی صحنه رفت و به او سیلی زد.
شورای حکام آکادمی علوم و هنرهای سینما صبح جمعه (۱۹ فروردین) برای ویل اسمیت جلسه انضباطی تشکیل داده و به محرومیت ۱۰ ساله او از حضور در تمامی رویدادهای آکادمی از جمله مراسم اهدای جوایز اسکار رای داد.
اسمیت هم که هفته پیش از آن از آکادمی استعفا داده بود، بلافاصله با انتشار بیانیهای گفت: تصمیم آکادمی را میپذیرم و به آن احترام میگذارم.
چندی پیش کریس راک گفته بود که به دنبال این حادثه به صحنه اسکار باز نمیگردد.
اسمیت میگوید به گمانم دردناکترین چیز برای من این است که سختیهایم را کشیدهام و برای دیگران هم سختی را تحمیل کردهام. به این رسیده ام. آدمها آسیب میزنند و دیگران را هم آزار میدهند.
این بازیگر هالیوود به کودکی دشوار خود اشاره و رفتار خود در آن لحظه را رفتار فردی توصیف میکند که نمیخواهد باشد.
اسمیت درباره تأثیر سیلی زدن بر صورت کریس راک بر خانواده خود هم گفت: برادر زادهام ۹ سال دارد و بچه شیرینی است. ما به خانه آمدیم و او بیدار مانده بود تا عمویش را ببیند. او در آغوشم بود و اسکار را در دست داشت و پرسید: عمو ویل چرا آن مرد را زدی؟
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.