سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق جشنواره گفت: از زمان آغاز به کار ستاد سیزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق در اردیبهشت امسال، مقرر شد تا با هدف تمرکز زدایی از تهران و توجه به مبحث عدالت فرهنگی، مرحله نهایی جشنواره در یکی از استانهای کشور برگزار شود که در این زمینه پنج […]
سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق جشنواره گفت: از زمان آغاز به کار ستاد سیزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق در اردیبهشت امسال، مقرر شد تا با هدف تمرکز زدایی از تهران و توجه به مبحث عدالت فرهنگی، مرحله نهایی جشنواره در یکی از استانهای کشور برگزار شود که در این زمینه پنج استان برای میزبانی اعلام آمادگی کردند.
در نهایت با علاقه مندی و پیگیری بیشتر استان بوشهر و همچنین حمایت و مشارکت استانداری و فرماندهی سپاه امام صادق (ع) بوشهر، این استان به عنوان میزبان مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق انتخاب شد.
نجفیان ادامه داد: مرحله نهایی جشنواره از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه آغاز و تا روز شنبه سوم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که در این فاصله زمانی و بر اساس برنامه زمان بندی شده، نمایشهای بخش صحنهای و خیابانی و محیطی، اجرای عمومی و داوری میشوند.
او با ابراز خرسندی از استقبال جشنواره توسط هنرمندان تئاتر سراسر استانها از جشنواره سیزدهم بسیج با وجود عدم برگزاری این رخداد هنری در یک دوره شش ساله گفت: این میزان استقبال هنرمندان تئاتر کشور از جشنواره تئاتر بسیج، دست اندرکاران جشنواره را بر آن داشته به صورت جدی، تبدیل برگزاری آن از دو سالانه به سالانه را در دستور کار خود قرار دهند.
نجفیان در پایان صحبتهای خود گفت: جلسات جمع بندی گروههای ارزیابی و انتخاب آثار خیابانی و صحنه نیز به پایان رسیده و اسامی آثار منتخب بخشهای یاد شده برای حضور در مرحله نهایی به زودی اعلام میشود.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.