به گزارش خبرگزاری ماجرانیوز به نقل از روابطعمومی پروژه، «بیمادر»، نخستین ساخته بلند مرتضی فاطمی، به تهیهکنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی در چهاردهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم بنگلور (bengaluru international film festival ) جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه آسیایی را دریافت کرد. این جایزه به طور مشترک به فیلمهای «بیمادر» از ایران و «قبل، […]
به گزارش خبرگزاری ماجرانیوز به نقل از روابطعمومی پروژه، «بیمادر»، نخستین ساخته بلند مرتضی فاطمی، به تهیهکنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی در چهاردهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم بنگلور (bengaluru international film festival ) جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه آسیایی را دریافت کرد.
این جایزه به طور مشترک به فیلمهای «بیمادر» از ایران و «قبل، اینک و بعد» ساخته کامیلا آندینی (برنده جایزه خرس نقرهای از جشنواره برلین) اهداء شد. «بیمادر» پیش از این در دو جشنواره داکا (بنگلادش) و Crossing The Screen (انگلستان) نیز جایزه بهترین فیلم را به خود اختصاص داده بود.
جشنواره بینالمللی فیلم بنگلور که از ۲۲ تا ۳۰ مارس برگزار شد، از جشنوارههای رقابتی بینالمللی با تمرکز خاص تقویم FIAPF است که در بخش اصلی بر رقابت فیلمهای آسیایی متمرکز است و در این دوره در بخش نمایشی آن فیلمهایی همچون «همهچیز، همهجا و به یکباره»، «آرژانتین ۱۹۸۵»، «نهنگ» و «برادران لیلا» به نمایش درآمدند و در بخش رقابتی چهارده فیلم از جمله «جنگ جهانی سوم» و «شهربانو» و «بیمادر» از ایران حضور داشتند که «بیمادر» برنده جایزه بهترین فیلم و جایزه نقدی پنج میلیون روپیهای ( ۶۰ هزار دلاری) این رقابت شد.
در این فیلم امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی، پردیس پورعابدینی، علی اوجی، بیتا عزیز، سارا محمدی و فاطمه میرزایی ایفای نقش کردهاند.
۲۵۹۲۵۹
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.