در حالی که جدیدترین فیلم تام کروز با عنوان «ماموریت: غیرممکن- روزشمار مرگ قسمت اول» که هفتمین فیلم از این مجموعه است چند روزی است راهی سینماها شده، گفته میشود او اکنون مشغول ساخت فیلم بعدی خود است که در فضا فیلمبرداری میشود. گفته شده کروز برای ساخت این فیلم فضایی که واقعا خارج از […]
در حالی که جدیدترین فیلم تام کروز با عنوان «ماموریت: غیرممکن- روزشمار مرگ قسمت اول» که هفتمین فیلم از این مجموعه است چند روزی است راهی سینماها شده، گفته میشود او اکنون مشغول ساخت فیلم بعدی خود است که در فضا فیلمبرداری میشود.
گفته شده کروز برای ساخت این فیلم فضایی که واقعا خارج از سطح زمین ساخته میشود، با داگ لیمان کارگردان «لبه فردا» همکاری می کند. تام کروز در مصاحبه اخیرش گفته است: سخت روی آن کار کردهایم و خواهیم دید که به کجا خواهیم رفت.
از سوی دیگر رئیس یونیورسال پیکچرز به بیبیسی گفته است آنها یک پروژه بزرگ با تام کروز در دست تولید دارند و در نظر دارند او را با موشک به ایستگاه فضایی بفرستند.
دونا لنگلی افزوده است: امیدواریم او اولین غیرنظامی باشد که خارج از ایستگاه فضایی بینالمللی پیادهروی فضایی انجام میدهد. در این فیلم کروز نقش مرد درماندهای را بازی میکند که خود را در موقعیتی میبیند که تنها کسی است که میتواند زمین را نجات دهد.
نخستین اخبار درباره این فیلم سال ۲۰۲۰ مطرح و گفته شد اسپیس ایکس ایلان ماسک و ناسا هر ۲ در این پروژه مشارکت خواهند داشت.
۵۷۵۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.