جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) شامگاه شنبه، اول مرداد به برگزیدگان اهدا شد. برگزیدگان بخش تئاتر و موسیقی: جایزه استعداد تازه تئاتر ایران (نشان علی معلم) به سمن قناد اهدا شد. جایزه بخش بهترین تنظیم ایرانی را حسام ناصری برای قطعه «عروج» از آن خود کرد. محمد رحمانیان برای […]
جوایز نخستین دوره آیین تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) شامگاه شنبه، اول مرداد به برگزیدگان اهدا شد.
برگزیدگان بخش تئاتر و موسیقی:
جایزه استعداد تازه تئاتر ایران (نشان علی معلم) به سمن قناد اهدا شد.
جایزه بخش بهترین تنظیم ایرانی را حسام ناصری برای قطعه «عروج» از آن خود کرد.
محمد رحمانیان برای نمایشنامه «شب سال نو» تندیس حافظ بهترین نمایشنامه نویس را کسب کرد که آن را به دیگر کاندیدهای این بخش اهدا کرد.
بهروز صفاریان برای قطعه «من رو بشناس» تندیس بهترین تنظیم پاپ را از آن خود کرد.
تندیس حافظ بهترین دستاورد فنی به سارا اسکندری برای گریم «رویای یک شب نیمه تابستان» رسید.
تندیس حافظ بهترین آهنگساز ایرانی و تلفیقی اهدا شد به پویا سرایی برای قطعه «بغض».
تندیس حافظ بهترین کارگردانی را کارگردانان نمایش «لانچر ۵»، پویا سعیدی و مسعود صرامی از آن خود کردند.
حامد دهقان و امیر ماهان برای قطعه «عاشقی ممنوع» تندیس حافظ بهترین آهنگساز پاپ را به دست آوردند.
تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد به سجاد افشاریان برای نمایش «بک تو بلک» رسید.
محمدسعید میرزایی برای قطعه «فصل پریشانی» تندیس بهترین ترانه را از آن خود کرد.
تندیس حافظ بهترین خواننده پاپ به رضا بهرام برای قطعه «عاشقی ممنوع» و فرزاد فرزین / ایلیاس برای «ماسک» اهدا شد.
تندیس حافظ بهترین بازیگر زن را الهه شهپرست برای تئاتر «رگ» به دست آورد.
سالار عقیلی تندیس حافظ بهترین خواننده ایرانی و تلفیقی را برای قطعه «ققنوس» کسب کرد.
تندیس حافظ بهترین قطعه سال نیز به علیرضا قربانی برای قطعه «عروج» اهدا شد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.