به گزارش خبرگزاری ماجرانیوز، کیم کارداشیان و کانیه وست هنگام طلاق، یک توافقی بر سر حضانت و هزینههایشان با یکدیگر انجام دادند. همانطور که توسط TMZ گزارش شده است، کارداشیان و وست قرار است برای حضانت فرزندانشان، دسترسی برابر به چهار کودک داشته باشند. البته پیش از این کانیه وست اعلام کرده که ۸۰ درصد […]
به گزارش خبرگزاری ماجرانیوز، کیم کارداشیان و کانیه وست هنگام طلاق، یک توافقی بر سر حضانت و هزینههایشان با یکدیگر انجام دادند. همانطور که توسط TMZ گزارش شده است، کارداشیان و وست قرار است برای حضانت فرزندانشان، دسترسی برابر به چهار کودک داشته باشند. البته پیش از این کانیه وست اعلام کرده که ۸۰ درصد اوقات فرزندان وقتشان را با او میگذرانند؛ بنابراین زمان کمتری را به مادرشان کیم اختصاص میدهند.
بخش مهم ماجرا این است که کانیه وست موظف است ماهیانه ۲۰۰ هزار دلار به عنوان نفقه کودک به کیم بپردازد و همچنین قرار است این دو نفر هزینههای تحصیلی بچههایشان را تقسیم کنند.
یک منبع نزدیک به این زوج به TMZ گفت که کانیه ۵۰ درصد از هزینههای تحصیلی فرزندانشان از جمله شهریه و همچنین ۵۰ درصد از هزینههای امنیتی فرزندانشان را بر عهده خواهد داشت و نیمی دیگر را بر عهده کیم میگذارد.
طبق این قرار، ۲۰۰ هزار دلار باید در روز اول هر ماه به حساب کیم واریز شود، چون کیم باید پرداختهای مدرسه و سایر موارد مربوط به فرزندانش را انجام دهد.
در مورد داراییها، این تقسیم مطابق با قرارداد قبل از ازدواج آنها است که در آن هر دو از حمایت همسر صرف نظر کردند. از زمانی که آنها از هم جدا شدند، کانیه حاضر به حل و فصل این ماجرا نشد، به علاوه او از طریق اقدامات وکیلش، نیم دوجین، در هیچ یک از جلسات سپرده گذاری شرکت نکرد.
بسیاری بر این باورند که صبر کیم آزمایش شد و او با آرامش همه چیز را اداره کرد.
منبع: مارکا
مترجم: مهسا بهادری
۵۵۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.