هاروی واینستین، تهیهکننده و مدیر اجرایی به دلیل تجاوز جنسی به ۱۶ سال حبس محکوم شد. او در این جلسه به حکم دادگاه اعتراض کرد و گفت: «لطفا مرا به حبس ابد محکوم نکنید. من سزاوار آن نیستم». او پیش از این مدعی شده بود که پرونده علیه او ساختگی است. این احکام به طور […]
هاروی واینستین، تهیهکننده و مدیر اجرایی به دلیل تجاوز جنسی به ۱۶ سال حبس محکوم شد. او در این جلسه به حکم دادگاه اعتراض کرد و گفت: «لطفا مرا به حبس ابد محکوم نکنید. من سزاوار آن نیستم». او پیش از این مدعی شده بود که پرونده علیه او ساختگی است. این احکام به طور متوالی اجرا میشود، به این معنی که او احتمالا بقیه عمر خود را در زندان سپری خواهد کرد. واینستین در حال حاضر مشفول گذراندن حکم ۲۳ سالهای است که دادگاهی در نیویورک در مارس ۲۰۲۰ صادر کرده است. او در مجموع با ۳۹ سال محکومیت روبهروست که معادل حبس ابد برای این تهیهکننده ۷۰ ساله است. واینستین توسط دهها زن به آزارواذیت جنسی متهم شده است. از زمان افشای این اتهامات در اکتبر ۲۰۱۷ در نیویورک تایمز، او هر گونه تخلفی را رد کرده است.
ماجرای رسوایی اخلاقی هاروی واینستین که اولین بار توسط هفتهنامه نیویورکر فاش شد، آغاز جنبش Metoo# در هالیوود را موجب شد که هدف آن افزایش توجه به شیوع سوءاستفاده جنسی از زنان در سینمای هالیوود است. واینستین در ابتدا یکی از بنیانگذاران کمپانی «میرامکس» بود که ساخت فیلمهای موفق و مستقلی چون «داستان عامه پسند» را در کارنامه داشت و سپس به همراه برادرش «باب» در سال ۲۰۰۵ کمپانی فیلمسازی «واینستاین» را راهاندازی کردند.او برای تهیهکنندگی فیلم «شکسپیر عاشق» در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب جایزه اسکار شد و همچنین برای تهیهکنندگی تعداد زیادی از نمایشها هفت بار برنده جایزه تونی شده است.
۲۵۹۲۵۹
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.