بایوشاک یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط توکی بوستون و توکی استرالیا توسعه یافته و بوسیله توکی گیمز منتشر شد. بایوشاک در نمایشگاه ای۳ سال ۲۰۰۶ برنده ۱۷ جایزه و در نمایشگاه سال جاری برنده یک جایزه ویژه (بهترین بازی در سبک اکشن ماجراجویی) شده است. بایوشاک در اوت ۲۰۰۷ […]
بایوشاک یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط توکی بوستون و توکی استرالیا توسعه یافته و بوسیله توکی گیمز منتشر شد.
بایوشاک در نمایشگاه ای۳ سال ۲۰۰۶ برنده ۱۷ جایزه و در نمایشگاه سال جاری برنده یک جایزه ویژه (بهترین بازی در سبک اکشن ماجراجویی) شده است. بایوشاک در اوت ۲۰۰۷ برای مایکروسافت ویندوز و ایکسباکس ۳۶۰ منتشر شد و پس از آن یک نسخه سازگار شده از بازی توسط توکی مارین و دیجیتال اکستریمز در اکتبر ۲۰۰۸ برای کنسول پلیاستیشن ۳ به بازار عرضه شد. پیشدرآمدی بر این بازی تحت عنوان بایوشاک: بیکران نیز ساخته شده است.
به نوشته مووی وب، هم اینک فرانسیس لارنس به سختی در حال کار بر روی توسعه اقتباسی آینده بایوشاک است. این فیلم توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.
مووی وب نوشته بایوشاک تمام ظرفیتهای لازم برای ساخت یک اقتباس موفق سینمایی را دارد و طرفداران این بازی منتظر ساخت آن هستند.
داستان بایوشاک از این قرار است فردی به نام جک درون اقیانوس آرام سقوط میکند و در کف اقیانوس به شهری زیر دریا میرسد به نام رپچر (Rapture) که اندرو رایان در سال ۱۹۴۶ آنرا برای جلوگیری از ارتباط با خارج ساختند. ولی به دلیل به وجود آمدن مادهای به نام آدام (برگرفته از کلمه آدم) که قابلیتهای ویژهای به انسان میبخشد جنگ درمیگیرد و جک برای پایان دادن به جنگ باید اندرو رایان را بکشد ولی در نهایت میفهمد که سقوط هواپیما اتفاقی نبوده و او پسر رئیس شهر است.
۵۵۵۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.