از چند ساعت پیش خبرهایی مبنیبر درگذشت ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده که پوریا پورعرب، فرزند این بازیگر در گفتوگویی ضمن تکذیب این خبر گفت: تمامی این اخبار کذب است و پدرم در انتظار عمل پا به سر میبرد. پیش از این علی تقیپور، تهیهکننده درباره وضعیت جسمانی ابوالفضل […]
از چند ساعت پیش خبرهایی مبنیبر درگذشت ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده که پوریا پورعرب، فرزند این بازیگر در گفتوگویی ضمن تکذیب این خبر گفت: تمامی این اخبار کذب است و پدرم در انتظار عمل پا به سر میبرد.
پیش از این علی تقیپور، تهیهکننده درباره وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب گفته بود، متاسفانه با توجه به نتیجه آزمایشها شرایط جراحی پای آقای پورعرب میسر نیست و احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد.
ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما سر ساخت مستندی به نام «سگ» از ناحیه پا دچار مشکل شد و در ادامه هم مشکل عفونت در ناحیه پا پیدا کرد و برای طی کردن روند درمان چند روزی در بیمارستان بستری شد.
۸ آذر پورعرب از بیمارستان مرخص شد تا روند درمانش را در منزل دنبال کند، اما چند ساعت بعد حالشان بد شد و دوباره با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.
۳۰ آبان بود که این بازیگر در گفتوگو با خبرنگار ما گفته بود، پای من ناراحت است و خداروشکر درحال حاضر حال مساعدی دارم.
ابوالفضل پورعرب متولد ۱ تیر ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است تا سال ۱۳۶۴ در صداوسیما دستیار کارگردان بود سپس فعالیت کامل او صرف تئاتر شد تا اینکه برای فیلم «عروس» انتخاب شد.
پورعرب با نیکی کریمی در فیلم «عروس» به شدت مشهور شد تا اینکه سال ۱۳۷۵ با فیلم «مردی شبیه باران» موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر فجر شد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.