به گزارش خبرگزاری ماجرانیوز، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان به سیزدهمین جشنواره فیلمهای کوتاه و بلند Jehlumراه یافت. این جشنواره با هدف حمایت و ارتقای استعدادهای تازه عکاسی و فیلمسازی ایجاد شده است. این فیلم کوتاه تاکنون از جشنوارههای FICIMAD اسپانیا جایزه بهترین مخاطب، Flatness Film Festival ترکیه جایزه بهترین فیلم […]
به گزارش خبرگزاری ماجرانیوز، فیلم کوتاه «دریا» به نویسندگی و کارگردانی صحرا رمضانیان به سیزدهمین جشنواره فیلمهای کوتاه و بلند Jehlumراه یافت. این جشنواره با هدف حمایت و ارتقای استعدادهای تازه عکاسی و فیلمسازی ایجاد شده است.
این فیلم کوتاه تاکنون از جشنوارههای FICIMAD اسپانیا جایزه بهترین مخاطب، Flatness Film Festival ترکیه جایزه بهترین فیلم کوتاه تجربی و… را دریافت کرده است و نیز در جشنوارههای London Short Film Festival، Twin Rivers Media امریکا، Mister Vorky صربستان، Bideodromo اسپانیا، Indiex Film Festival لسآنجلس،NewFilmmaker نیویورک، Indie Short Film Festival لسآنجلس، ROFIFE ترکیه، Clapperboard Golden برزیل،Changing Face استرالیا و… حضور داشته است.
فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی، صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند. همچنین آرش رمضانی مدیر تصویربرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار تصویربردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک و مجتبی رحامیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه در اثر حضور دارند. ایلیا شمس و محمدکاظم شیران تهیه کنندگان این فیلم هستند و مجموعهی آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) حامی مالی و معنوی این اثر است.
سیزدهمین دوره جشنواره بینالمللی Jehlum از ۲۶ مارچ (۶ فروردین) در شهر بنگلور آغاز میشود.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.