دنیل کریگ میگوید از این که شخصیت باند را پشت سر گذاشته اصلا احساس تاسف ندارد و فاش کرد از همان اوایل درباره کشتن این شخصیت با باربارا بروکلی تهیهکننده صحبت کرده بود. وی در پاسخ به این پرسش که آیا متاسف نیست؟ گفت نه اصلا! من ۱۷ سال از زندگیام را صرف آن کردم […]
دنیل کریگ میگوید از این که شخصیت باند را پشت سر گذاشته اصلا احساس تاسف ندارد و فاش کرد از همان اوایل درباره کشتن این شخصیت با باربارا بروکلی تهیهکننده صحبت کرده بود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا متاسف نیست؟ گفت نه اصلا! من ۱۷ سال از زندگیام را صرف آن کردم و واقعا خوشبخت بودم که این کار را انجام دادم و حالا به معنای واقعی کلمه میخواهم در ۲۰ سال بعدی زندگیام همه تلاشم را بکنم تا از قلاب آن آزاد شوم و آن را در یک جای دیگر بگذارم چون فوقالعاده بود. من همانجایی که میخواستم رهایش کردم و البته با آخرین فیلم این شانس به من داده شد تا این کار را بکنم.
کریگ در پاسخ به این که خب حالا باند مرده گفت: او واقعا نمرده، من رفتم، اما درست در پایان فیلم «زمانی برای مردن نیست» گفته میشود که او بازخواهد گشت، بنابراین او باید جایی برگردد.
وی افزود مدتها پیش در سال ۲۰۰۶ وقتی فکر میکرد فقط در یک فیلم بازی میکند و بعد دریافت باید ۴ تای دیگر هم پشت سرش باشد، به تهیهکننده گفته اگر این فیلمها را بازی کند در انتها میتوانیم او را بکشیم؟ و او گفته بله میتوانی.
کریگ در مصاحبه با «تایم» هم درباره منفجر شدن جزیرهای که باند در آن بود گفت: تراژدی واقعی زمانی است که شما مطلقا هیچ انتخابی نداشته باشید. باید راهی پیدا میکردیم که مرگ او انتخابی نباشد. او به همان چیزی رسید که دنبالش بود، چون اوهم مثل همه آدمهای روی زمین فقط دنبال عشق بود.
کریگ که اکنون در دومین فیلم از فیلمهای «چاقوها بیرون» بازی کرده گفت حالا ماموریتش این است که مردم را بخنداند و میخواهد این کار را ادامه بدهد. دومین فیلم از این مجموعه هفته آینده از نتفلیکس پخش میشود.
منبع: ورایتی
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.