مجید ابراهیمزاده نویسنده و کارگردان نمایش «پاهای آدم چقدر میتونه دراز باشه» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: نمایش «پاهای آدم چقدر میتونه دراز باشه» پیش از این در پردیس تئاتر تهران اجرا شد که به دلیل شرایط کنونی جامعه و همچنین دسترسی به پردیس، با استقبال مخاطبان همراه نشد. از این رو گروه تصمیم […]
مجید ابراهیمزاده نویسنده و کارگردان نمایش «پاهای آدم چقدر میتونه دراز باشه» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: نمایش «پاهای آدم چقدر میتونه دراز باشه» پیش از این در پردیس تئاتر تهران اجرا شد که به دلیل شرایط کنونی جامعه و همچنین دسترسی به پردیس، با استقبال مخاطبان همراه نشد. از این رو گروه تصمیم گرفتیم که نمایش را در تالار حافظ نیز روی صحنه ببریم و اجرای مجدد از ۲۹ آبان آغاز میشود.
وی درباره موضوع نمایش «پاهای آدم چقدر …» توضیح داد: این اثر یک درام اجتماعی درباره زندگی وودی آلن است که بخشی از آن برگرفته از واقعیت و بخشی زاییده ذهن است. نمایش «پاهای آدم چقدر میتونه دراز باشه» یک کلاژ ترکیبی از تکهپارههایی است که به هم ربط پیدا میکنند و یک کمدی سیاه است.
ابراهیمزاده درباره شیوه اجرایی مدنظر نمایش، افزود: «پاهای آدم چقدر میتونه دراز باشه» کاملاً موزیکال و یک کنسرت تئاتر است.
وی درباره روند تولید این اثر نمایشی، یادآور شد: از اردیبهشت امسال و حدود ۸ ماه است که نمایش را تمرین میکنیم. این نمایش دارای حدود ۴۰ بازیگر، موزیسین و عوامل صحنه است.
ابراهیمزاده در پایان درباره اجرای نمایش «پاهای آدم چقدر …» در شرایط فعلی، تأکید کرد: طی جلسهای که با عوامل گروه داشتیم همه موافق بودند که نمایش را با وجود شرایط سخت تبلیغ تئاتر و همچنین حضور مخاطب در سالن، روی صحنه ببریم.
این نمایش با بازی فوژان تاجیک، آرمین افتخارزاده، مرجان افروز، سیاوش زنگی، سیاووش زنگی، میلاد رمضانی، مهسا منفرد، الهه ادبی، آرام نیکبین، آریانا عباسی، میلاد پرموزه، علی ناصری، فرحان فریضه و شاهین زرگر اجرا میشود.
۵۵۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.