ثبت نام و بارگذاری آثار در «بخش ملی» سیونهمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران تا ۵ مردادماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و داوطلبان میتوانند تنها تا پایان این روز با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festival.iycs.ir برای ثبت آثار خود اقدام کنند. بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره، مهلت به هیچ وجه تمدید نمیشود. «سیونهمین دوره جشنواره بینالمللی […]
ثبت نام و بارگذاری آثار در «بخش ملی» سیونهمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران تا ۵ مردادماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و داوطلبان میتوانند تنها تا پایان این روز با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festival.iycs.ir برای ثبت آثار خود اقدام کنند.
بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره، مهلت به هیچ وجه تمدید نمیشود.
«سیونهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران» بهمنظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بینالمللی و ایجاد عدالت فرهنگی در همه نقاط کشور، همچنین رقابت سازنده بین فیلمسازان از تاریخ ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ برگزار میشود.
فیلمهایی که از طریق ژانرهای سینمایی باعث ایجاد تنوع و تکثر در فضای فیلم کوتاه میشوند، در این جشنواره از اهمیت ویژهای برخوردار خواهند بود. همچنین توجه به سینمای بومی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در اولویت انتخاب و داوری است.
فراخوان این رویداد ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد و داوطلبان از تاریخ ۲۸ فروردین فرصت ثبتنام و برگزاری آثار خود را در دبیرخانه جشنواره داشتند.
مرحله دریافت آثار و ثبت نام در «بخش بینالملل» سیونهمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران نیز که از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود، ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ به پایان رسید و در مجموع ۱۳۱ کشور و ۵۰۱۲ فیلم کوتاه برای شرکت در این بخش اقدام کردهاند.
سیونهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ به دبیری مهدی آذرپندار برگزار خواهد شد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.