ایستاده در غبار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیهکنندگی حبیبالله والینژاد محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در ژانر مستند درام و جنگی تولید و در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد و برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. همچنین این […]
ایستاده در غبار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیهکنندگی حبیبالله والینژاد محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در ژانر مستند درام و جنگی تولید و در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد و برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد. همچنین این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را از آن خود کرد.
خلاصه داستان ایستاده در غبار درباره احمد متوسلیان که دوران نوجوانیاش را در سکوت گذرانده و سپس فرمانده لشکری میشود. هادی حجازیفر احمد متوسلیان، امیرحسین هاشمی مجتبی عسگری، سوده ازقندی مریم کاتبی، فرهاد فداکار محمد ابراهیم همت، عماد محمدی حسین همدانی بازیگران فیلم ایستاده در غبار هستند. در ادامه یکی از سکانسهای تاثیر گذار این فیلم قرار داده شده است تا رشادت و ایستادگی رزمندگان اسلام در آن زمان را نشان دهد.
همچنین این فیلم جایزه، بهترین فیلم حبیبالله والینژاد برنده سیمرغ بلورین، بهترین کارگردانی محمدحسین مهدویان نامزدشده ف بهترین فیلمنامه محمدحسین مهدویان نامزدشده ف بهترین تدوین سجاد پهلوان زاده نامزدشده، بهترین جلوههای ویژه میدانی و جلوههای ویژه بصری ایمان کرمیان برنده سیمرغ بلورین (جلوههای میدانی)، بهترین صدا مهرشاد ملکوتی نامزدشده، بهترین چهره پردازی شهرام خلج نامزدشده، بهترین طراحی صحنه و لباس محمد رضا شجاعی برنده سیمرغ بلورین، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران محمدحسین مهدویان نامزدشده چهارمین فیلم را از آن خود کرده است.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.