شیار ۱۴۳ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیهکنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی محصول سال ۱۳۹۲ است. نرگس آبیار، فیلمنامه اصلی «شیار ۱۴۳» را از خاطرهای با نام «شیار ۱۴۳» از کتاب تفحص حمید داودآبادی نوشته شده است. شیار ۱۴۳ یکی از محدودههای منطقه جنگی است که برای مین یابی و یافتن […]
شیار ۱۴۳ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیهکنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی محصول سال ۱۳۹۲ است. نرگس آبیار، فیلمنامه اصلی «شیار ۱۴۳» را از خاطرهای با نام «شیار ۱۴۳» از کتاب تفحص حمید داودآبادی نوشته شده است.
شیار ۱۴۳ یکی از محدودههای منطقه جنگی است که برای مین یابی و یافتن اجساد کشته شدگان در جنگ مورد تفحص و کاوش قرار میگیرد. فیلم شیار۱۴۳ مورد استقبال طیفهای مختلف مردم قرار گرفت و نیز در بیش از ۳۰ جشنواره بینالمللی حضور یافت و ۱۶ جایزه بینالمللی دریافت کرد. در ادامه این مطلب یکی از صحنههای پایانی و تاثیر گذار این فیلم در اختیار شما گذاشته شده است.
فیلم شیار ۱۴۳ داستان زندگی تعدادی از جوانان بیجاری را که به جبهه رفته اند، شرح میدهد. در این فیلم همکلاسیهای جوان، برای یک دوره آموزشی به پادگانی در یزد اعزام میشوند و پس از آن در عملیات والفجر مقدماتی شرکت میکنند. در جریان این عملیات، برخی از این سربازان اسیر شده و تعدادی نیز مجروح و کشته میشوند. اما در میان قهرمانان قصه، یونس و مادرش اُلفت داستان عشق و انتظار یک مادر شهید را روایت میکنند.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.