شما نظر بدهید/ مشاهده شما از قیمت گوشت در سطح شهر چیست؟

به گزارش . ماجرانیوز، بهای هر کیلوگرم گوشت در سایت‌های اینترنتی فروش مواد پروتئینی حدود ۲۵۰ تا ۷۵۰ هزار تومان، بسته به کیفیت گوشت اعلام شده است. هر کیلو قلوه‌گاه ۲۳۰ هزار تومان و هر کیلو دنبه ۱۵۵ هزار تومان قیمت دارد. با این حال مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: آنچه […]

به گزارش . ماجرانیوز، بهای هر کیلوگرم گوشت در سایت‌های اینترنتی فروش مواد پروتئینی حدود ۲۵۰ تا ۷۵۰ هزار تومان، بسته به کیفیت گوشت اعلام شده است. هر کیلو قلوه‌گاه ۲۳۰ هزار تومان و هر کیلو دنبه ۱۵۵ هزار تومان قیمت دارد. با این حال مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: آنچه درباره گوشت ۵۰۰ هزار تومانی منتشر شد، حاصل فضاسازی در فضای مجازی بود و فقط تصویر گوشت‌های گران‌قیمت را نمایش دادند.

از سوی دیگر رییس اتحادیه گوشت کشور گفت: دامدار دام خود را به قیمت دلار عرضه می کند و با وجود تامین جو کیلویی ۱۳ هزار تومانی، یونجه ۹ هزار تومانی راغب نیست محصول خود را به تومان عرضه کند.

سئوال اینجاست . مشاهدات شما از قیمت گوشت در سطح شهر چه چیزی را نشان می‌دهد؟

در صورتی که تجربه خرید انواع گوشت در روزهای اخیر را داشته‌اید، قیمت و زمان خرید خود را با مخاطبان خبرانلاین به اشتراک بگذارید.

۲۲۳۲۲۳