شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی، پس از بُرد تاریخی تیم ملی مراکش، توییتی را منتشر کرد که بخشی از آهنگ اوست که برای جام جهانی سال ۲۰۱۰ خوانده بود: «این زمانی برای آفریقا است؟!» و امشب، آن را پس از برد تاریخی تیم ملی مراکش در مقابل تیم ملی پرتغال، به مراکشیها تقدیم کرد. نکته جالب […]
شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی، پس از بُرد تاریخی تیم ملی مراکش، توییتی را منتشر کرد که بخشی از آهنگ اوست که برای جام جهانی سال ۲۰۱۰ خوانده بود: «این زمانی برای آفریقا است؟!» و امشب، آن را پس از برد تاریخی تیم ملی مراکش در مقابل تیم ملی پرتغال، به مراکشیها تقدیم کرد.
نکته جالب این است که تیم ملی مراکش توانست با یک گل، پرتغال که یکی از مدعیان قهرمانی بود را شکست دهد و بردی دلچسب را در تاریخ فوتبال ملی خود ثبت کند.
گفتنی است که تیم ملی مراکش پس از برد در مقابل تیم ملی پرتغال، همانند پیروزیهای قبلی خود با پرچم با پرچم فلسطین، جشن گرفتند و در مقابل لنز دوربینها ظاهر شدند که این حرکت با واکنشهای مثبتی روبرو شد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.