ریدلی اسکات که قرار است اواخر امسال فیلمبرداری گلادیاتور ۲ را آغاز کند، بازیگران این فیلم را با بازگشت دو بازیگر اصلی فاش کرد. همچنین جوزف کوئین که برای ایفای نقش ادی مانسون در مجموعه چیزهای عجیب و غریب شناخته میشود، برای بازی در نقش امپراتور کاراکالا که بین سال های ۲۱۱ تا ۲۱۷ سلطنت […]
ریدلی اسکات که قرار است اواخر امسال فیلمبرداری گلادیاتور ۲ را آغاز کند، بازیگران این فیلم را با بازگشت دو بازیگر اصلی فاش کرد.
همچنین جوزف کوئین که برای ایفای نقش ادی مانسون در مجموعه چیزهای عجیب و غریب شناخته میشود، برای بازی در نقش امپراتور کاراکالا که بین سال های ۲۱۱ تا ۲۱۷ سلطنت کرد، انتخاب شده است.
هنوز نقش دنزل واشنگتن که پس از ۱۶ سال بار دیگر با ریدلی اسکات همکاری میکند، در دومین فصل گلادیاتور مشخص نشده است.
اکران گلادیاتور ۲ برای نوامبر ۲۰۲۴ برنامهریزی شده است. دومین فصل گلادیاتور نه ماجراهای ماکسیموس با بازی راسل کرو که داستان لوسیوس، پسر لوسیلا و برادرزاده کومودوس ( با بازی واکین فینیکس) را دنبال خواهد کرد.
پل مسکال ستاره نوظهور هالیوود که به خاطر بازی در مینی سریال مردم عادی و نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم افترسان شناخته میشود در نقش لوسیوس ظاهر خواهد شد.
دیوید اسکارپا خالق همه پول دنیا و ناپلئون آینده ریدلی اسکات، برای نوشتن فیلمنامه گلادیاتور ۲ انتخاب شده است.
گلادیاتور که در سال ۲۰۰۰ اکران شد، با فروش ۴۶۰ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی، موفقیت بزرگی به دست آورد و موفق شد ۱۲ بار نامزد اسکار شود و ۵ بار تندیس بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو را از آن خود کرد.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.