«پینوکیوی گییرمو دلتورو» در ۹ بخش از جوایز آنی نامزد شد. این فیلم تاکنون ۳۸ جایزه در این فصل از جوایز کسب کرده که جایزه گلدن گلوب برای انیمیشن بلند از جمله آنهاست. این انیمیشن یکی از ۳ پروژه نتفلیکس است که در بخش بهترین انیمیشن بلند جوایز آنی جای گرفته است. دیگر فیلمهای نتفلیکس […]
«پینوکیوی گییرمو دلتورو» در ۹ بخش از جوایز آنی نامزد شد. این فیلم تاکنون ۳۸ جایزه در این فصل از جوایز کسب کرده که جایزه گلدن گلوب برای انیمیشن بلند از جمله آنهاست. این انیمیشن یکی از ۳ پروژه نتفلیکس است که در بخش بهترین انیمیشن بلند جوایز آنی جای گرفته است. دیگر فیلمهای نتفلیکس در همین بخش شامل «هیولای دریایی» و «وندل وحشی» هستند. «قرمز شدن» پیسکار-دیزنی و «گربه چکمهپوش: آخرین آرزو» از دریمورکز دیگر فیلمهای مدعی کسب جایزه بهترین انیمیشن بلند هستند.
در بخش بهترین انیمیشن بلند مستقل نیز «شارلوت»، «اژدهای پدرم»، «اینو-اوه»، «نیکلا کوچولو، شاد تا جایی که بشود» و «مارسل صدفی با کفش» رقابت میکنند.
در بخش بهترین کارگردانی فیلم بلند نیز دل تورو همراه مارک گوستافسون برای «پینوکیو» با دمی شی برای «قرمز شدن»، نورا تومی برای «اژدهای پدرم»، هنری سلیک برای «وندل و وحشی» و دین فلیشر کمپ برای «مارسل صدفی با کفش» رقابت میکنند.
امسال علاوه بر جوایزی که در بخشهای مختلف رقابتی اهدا میشود، آنی از پیت داکتر نویسنده و کارگردان و مدیرعامل پیکسار نیز تجلیل میکند. کریگ مککراگن خالق مجموعههای تلویزیونی و اولین لمبارت فقید که برای فیلمهای کوتاه خود شهرت داشت نیز هر یک جوایز یک عمر موفقیت شغلی را میگیرند.
امسال جوایز آنی پنجاهمین سالگرد خود را برگزار میکند. این جوایز از دوره کووید و قرنطینههای اجباری امسال برای اولین بار به صورت فیزیکی برگزار میشود.
پنجاهمین دوره جوایز آنی ۲۵ فوریه در دانشگاه یوسیالای برگزار میشود.
۵۷۲۴۵
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.