یوجی ساکاموتو که یکی از چهرههای مهم دنیای سینما و تلویزیون ژاپن است و به تازگی جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره کن را برای «هیولا» ساخته هیروکازو کورئیدا به دست آورده با نتفلیکس همکاری میکند. ساکاموتو پیش از این هم با نتفلیکس همکاری کرده بود و نویسنده و تهیهکننده فیلم عاشقانه پرهزینه ژاپنی «در عشق و […]
یوجی ساکاموتو که یکی از چهرههای مهم دنیای سینما و تلویزیون ژاپن است و به تازگی جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره کن را برای «هیولا» ساخته هیروکازو کورئیدا به دست آورده با نتفلیکس همکاری میکند.
ساکاموتو پیش از این هم با نتفلیکس همکاری کرده بود و نویسنده و تهیهکننده فیلم عاشقانه پرهزینه ژاپنی «در عشق و آب عمیق» بود که قرار است اواخر امسال اکران شود. از این پروژه که ریو یوشیزاوا و آئوی میازاکی در آن نقشآفرینی میکنند، به عنوان بزرگترین و بلندپروازانه ترین پروژه ساکاموتو یاد شده است.
کاتا ساکاموتو، مدیر محتوای نتفلیکس، درباره این قرارداد گفت: یوجی ساکاموتو به خلق انواع شاهکارها، از آثار اجتماعی تا کمدیهای سبکتر و داستانهای عاشقانه که قلب و ذهن را تسخیر میکند و باعث میشود که باز هم کارهای او را دنبال کنیم، میپردازد. مشتاقانه منتظریم تا داستان سرایی منحصر به فرد ساکاموتو را به صحنه جهانی ارایه کنیم و بهترین محیط تولید و مشارکتهای خلاقانه را برای تحقق چشمانداز او فراهم آوریم.
در ماه مه، ساکاموتو برنده جایزه بهترین فیلمنامه در هفتاد و ششمین جشنواره بینالمللی فیلم کن برای درام معمایی هیروکازو کورئیدا با عنوان «هیولا» شد. این فیلم که با استقبال گرم منتقدان نیز مواجه شد، اولین فیلم بلند کورئیدا بود که خودش نویسندهاش نبود.
این کارگردان مولف که برنده نخل طلای کن ۲۰۱۸ شده گفت ساکاموتو تنها فیلمنامه نویسی بود که توانست او را از نویسندگی کارهای خودش دور کند.
ساکاموتو در طول چندین دهه از خالقان اصلی برنامههای سینمایی و تلویزیونی ژاپن بوده و سریال محبوب «داستان عاشقانه توکیو» را با اقتباس از مانگایی به همین نام برای تلویزیون فوجی در دهه ۱۹۹۰ ساخت که به یک پدیده فرهنگی بزرگ تبدیل شد و ترانه تم آن هنوز نهمین تک آهنگ پرفروش ژاپن است. او بار دیگر با درام تلویزیونی «مادر» برای فوجی موفقیت بزرگی در ژاپن کسب کرد که بعدها در فرانسه، اسپانیا، کره جنوبی، تایلند، چین و ترکیه بازسازی شد. فیلمنامههای فیلم او شامل ملودرامهای محبوبی مانند «فریاد عشق در مرکز جهان» (۲۰۰۴) و «ما یک دسته گل زیبا» (۲۰۲۱) است.
نتفلیکس در ماههای اخیر در حال افزایش لیست برنامههای ژاپنی خود بوده است و سریال انتقامجویانه «خانه را بسوزان» را ماه جولای به نمایش میگذارد. پیش از این هم «محراب» را در ماه می ۲۰۲۳)، «عشق اول» را در دسامبر ۲۰۲۲، «ماکانایی» از کورئیدا را در ژانویه ۲۰۲۲ و فصل دوم «آلیس در سرزمین مرزی» را در دسامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآورده بود.
اواخر امسال، این شرکت اقتباس زنده از مانگاهای مشهور «یویو هاکوشو» و «شهر تسخیر شده» را به نمایش درمیآورد.
۵۷۵۷
این مطلب بدون برچسب می باشد.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.