شهریور و مهر 1401

نمایشِ «ریزجان» روی صحنه تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نمایش ریزجان به کارگردانی ندا وفایی در شهریور و مهر 1401 در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان روی صحنه می رود.

به گزارش ماجرانیوز، نمایش ریزجان به کارگردانی ندا وفایی از ۱۶ شهریور ماه در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان روی صحنه رفته است. این نمایش به مدت یک ماه و تا ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۱ روی صحنه خواهد بود.

این نمایش دو ماه قبل جایزه ویژه هیات داوران را در بیست و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش‌های صداپیشگی، عروسک گردانی و موسیقی دریافت کرده است.

به گفته دست‌اندرکارانِ این نمایش، ریزجان نمایشی است مناسب کودکان ۴ سال به بالا که تا امروز با استقال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

ریزجان شخصیتی کوچک و ریز است که در شهر پاچستان که همه اهالی آن پاهای بزرگی دارند زندگی می‌کند. روزی ریزجان اشتباهی میکند و اهالی شهر او را از شهر بیرون می کنند و شرطی برای بازگشت او به شهر میگذارند…

نمایش ریزجان از ۱۶ شهریور الی ۱۶ مهر ماه هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان واقع در بلوار کشاروز، خیابان حجاب، پارک لاله روی صحنه می رود.

 

عوامل تولید:

نویسنده: هادی حسنعلی / طراح: مهدی نیک روش / کارگردان: نداوفایی / بازی دهندگان عروسک: (به ترتیب ورود به صحنه) محبوبه اعرابی، مینا مقامی زاده، مهرانه زرگر، نداوفایی، سامان ‌پردل، عرفان ‌صفری / صداپیشگان: محبوبه اعرابی، مهدی برقعی، فهیمه ‌باروتچی، امیرحسین ‌انصافی / آهنگساز: امیرحسین ‌انصافی / طراح کاراکتر: حمیدرضاساده، ندا وفایی  / ساخت عروسک ها: نداوفایی / طراح پوستر و بروشور: هادی لطف آبادی  / دستیار کارگردان: عرفان ‌صفری، مهشاد ‌عابدین ‌پور / ساخت انیمیشن: منصوره مولوی / طراح نور: محمدرضا ‌شاملو ‌فرد / عکاس: اختر ‌تاجیک / روابط عمومی: ریحانه ‌مطهری، روژین ‌ستاری / رسانه و تبلیغات مجازی: روشنک ‌کریمی

جوایز نمایش ریزجان:

کسب تندیس انجمن صنفی نمایشگران عروسکی به عنوان نمایش عروسکی برگزیده بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
برگزیده دربخش موسیقی صداپیشگی و عروسک گردانی از بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
منتخب حضور در هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک

 

خرید بلیط از سایت تیوال