«علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در ایّام منتهی به اربعین حسینی از ۱۴ تا ۱۸ شهریور ماه به همت بنیاد رودکی و با همکاری مؤسسه خیریۀ «خادمین امام علی بن ابی طالب (ع)» اجرا میشود. موسیقی- نمایش «علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی و نوشته محمدرضا کوهستانی است. موسیقی این رویداد در قالب پوئم سمفونی […]
«علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در ایّام منتهی به اربعین حسینی از ۱۴ تا ۱۸ شهریور ماه به همت بنیاد رودکی و با همکاری مؤسسه خیریۀ «خادمین امام علی بن ابی طالب (ع)» اجرا میشود.
موسیقی- نمایش «علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی و نوشته محمدرضا کوهستانی است. موسیقی این رویداد در قالب پوئم سمفونی «علمدار» توسط پوریا خادم نوشته شده که توسط ارکستر سمفونیک تهران به همراه گروه آوازی، به رهبری بردیا کیارس اجرا میشود؛ پوریا اخواص تکخوان این موسیقی –نمایش خواهد بود.
موسیقی- نمایش علمدار، در رثای سردار آب و ادب، روایتگر دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل عباس (ع)، علمدار کربلا است.
علمدار شامل ۱۱ پرده نمایشی و در قالب یک موسیقی_ نمایش برخوردار از حرکات فرم و روایت است که طراحی حرکت آن به عهده علی براتی است.
طراح صدای علمدار، سروش کریمی نژاد است.
پرویز پرستویی، بازیگر مطرح سینما و تئاتر کشورمان تهیهکنندگی افتخاری موسیقی- نمایش «علمدار» را برعهده خواهد داشت. پرستویی چندی است که در همکاری با مؤسسه خیریه «خادمین امام علی بن ابی طالب (ع)» با مدیریت رسول خادم، وجوهات و کمکهای مردمی را در قالب بستههای ارزاق و خدمات دیگر در مناطق محروم استانهای مختلف کشور توزیع میکند.
بلیتهای موسیقی_ نمایش «علمدار»، به صورت همت عالی فروخته میشود و همه عوائد فروش اجراهای این اثر از طریق مؤسسه فوق، صرف کمک به خانوادههای بی سرپرست و مناطق محروم میشود.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.