سفر به چزابه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلیپور محصول سال ۱۳۷۴ است. ماجرای این فیلم از این قرار است که وحید در حال ساخت یک فیلم جنگی است. او از علی دوست آهنگسازش دعوت کرده است تا با دیدن قسمتهایی از فیلم که آماده شده، آهنگی بسازد. در این داستان علی به قصد […]
سفر به چزابه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلیپور محصول سال ۱۳۷۴ است. ماجرای این فیلم از این قرار است که وحید در حال ساخت یک فیلم جنگی است. او از علی دوست آهنگسازش دعوت کرده است تا با دیدن قسمتهایی از فیلم که آماده شده، آهنگی بسازد.
در این داستان علی به قصد آشنایی با فیلم به همراه وحید به محل فیلمبرداری میرود، اما ناگهان هر دو با رفتن به یکی از خاکریزهای ساختهشده، خود را در قلب سنگرهای واقعی جبهه، در منطقه چزابه مییابند. وحید از این حضور خشنود است اما علی از بودن در این منطقه با خطرهای زیادش راضی نیست و طاقت دیدن صحنههای واقعی جنگ و کشته شدن جوانان را ندارد. در ادامه یکی از سکانسهای پایانی و دیدنی فیلم سفر به چزابه آوورده شده است.
بازیگران فیلم سفر به چزابه
مسعود کرامتی، فرهاد اصلانی، حبیب دهقان نسب، سیامک انصاری، پیمان سنندجیزاده، رضا خندانف عزیزاله هنرآموز، مهدی فقیه، علیرضا جلالی، علی سلیمانی، علی فرهادی، حبیباله الهیاری، کیوان محمودنژاد، وحید شیخ لر، جواد میرمیران، محسن موسوی، رحیم عرب امینی، حسن روح نواز، نجمه محمدی، مهدی موسوی، علی رستمی، سید علی حسینیف آرش نوذری، احمد تاجیک، عاطفه رضوی، کاظم طیبیف مرتضی، هاشم خانلوف بابک برزویه، اسلام فتحی، محمدرضا ایزدی یکتا، مهرداد بختیاری، خیراله جلیلی، پرویز غفاری، رضا عزیزی سرشت، علی حشمتی، پرویز اسکندری، مهدی میردامادی، علی عزیزپور، یوسف مقصودی، مهدی فدایی، عبداله هرآینی، علیرضا جرسرایی، خیراله قشقایی، حسین رامه، علی شیرازی، احمد حسنزاده از هنرمندان و بازیگر فیلم سینمایی سفر به چزابه هستند.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.