به گزارش خبرنگار اقتصادی ماجرانیوز، «امید قالیباف» افزود: تاکنون ۱۹۰ خدمت از ۲۲۰ خدمت در درگاه یکپارچه خدمات بارگزاری و فعال شده است و با دستور وزیر خدمات باقی مانده نیز فعال خواهد شد. وی، هدف از ایجاد درگاه یکپارچه خدمات را روانسازی و تسریع در ارائه خدماتی نظیر صدور انواع مجوزها، مشوقها و راهنماییهای […]
به گزارش خبرنگار اقتصادی ماجرانیوز، «امید قالیباف» افزود: تاکنون ۱۹۰ خدمت از ۲۲۰ خدمت در درگاه یکپارچه خدمات بارگزاری و فعال شده است و با دستور وزیر خدمات باقی مانده نیز فعال خواهد شد.
وی، هدف از ایجاد درگاه یکپارچه خدمات را روانسازی و تسریع در ارائه خدماتی نظیر صدور انواع مجوزها، مشوقها و راهنماییهای مورد نیاز تولیدکنندگان و همچنین پاسخگویی و پیگیری به همه سوالات و ابهامات ذکر کرد.
قالیباف ادامهداد: بهزودی در قالب گزارشهای راهنما، مجموعه نکات مفید و پرکاربرد در زمینههای صنعت، معدن، بازرگانی خارجی و داخلی منتشر و در اختیار فعالان و مردم قرار میگیرد.
مشتریان بانک ملت می توانند بدون مراجعه به شعبه و صرفا از طریق کانال های غیرحضوری این بانک نسبت به سفارش و دریافت کارت های جدید با طرح های متنوع اقدام کنند.
تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به انتخاب هیئت داوران و به دلیل ارائه خدمات متنوع و آنلاین بانکی به مشتریان به «سپینو» بانک صادرات ایران اعطا شد.
در طرح جدید "نیک وام" بانک ملت، متقاضیان ضمن بهره مندی از امتیاز تسهیلات قرضالحسنه تا سقف ۱۰ میلیارد ریال، در قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه نیز شرکت خواهند کرد.
معاون فناوری اطلاعات و برنامهریزی بانک توسعه صادرات ایران به اهمیت تامین مالی زنجیره تأمین (SCF) بر لزوم یکسانسازی کلمات کلیدی و مفاهیم در این حوزه تأکید کرد.
دیدگاه بسته شده است.