به گزارش خبرنگار اقتصادی ماجرانیوز، «امید قالیباف» افزود: تاکنون ۱۹۰ خدمت از ۲۲۰ خدمت در درگاه یکپارچه خدمات بارگزاری و فعال شده است و با دستور وزیر خدمات باقی مانده نیز فعال خواهد شد. وی، هدف از ایجاد درگاه یکپارچه خدمات را روانسازی و تسریع در ارائه خدماتی نظیر صدور انواع مجوزها، مشوقها و راهنماییهای […]
به گزارش خبرنگار اقتصادی ماجرانیوز، «امید قالیباف» افزود: تاکنون ۱۹۰ خدمت از ۲۲۰ خدمت در درگاه یکپارچه خدمات بارگزاری و فعال شده است و با دستور وزیر خدمات باقی مانده نیز فعال خواهد شد.
وی، هدف از ایجاد درگاه یکپارچه خدمات را روانسازی و تسریع در ارائه خدماتی نظیر صدور انواع مجوزها، مشوقها و راهنماییهای مورد نیاز تولیدکنندگان و همچنین پاسخگویی و پیگیری به همه سوالات و ابهامات ذکر کرد.
قالیباف ادامهداد: بهزودی در قالب گزارشهای راهنما، مجموعه نکات مفید و پرکاربرد در زمینههای صنعت، معدن، بازرگانی خارجی و داخلی منتشر و در اختیار فعالان و مردم قرار میگیرد.
از زمان راه اندازی چک دیجیتال در کشور تا نیمه اول تیرماه سال جاری، بیش از دو میلیون و 35 هزار فقره چک الکترونیک ثبت شده است که از این میان بیش از 99 درصد چک های الکترونیک سررسیدشده، وصول شده است
در راستای حمایت از بازنشستگان ارجمند تحت پوشش، ثبتنام اینترنتی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری برای آن دسته از عزیزانی که تاریخ عقد فرزندانشان در بازه زمانی فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان تیرماه ۱۴۰۴ قرار دارد، قابل انجام و بررسی خواهد بود.
جلسه شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمهدولتی با حضور مدیران عامل بانکها و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانکها برگزار شد.
در راستای رویکرد پلتفرمی بانک ملت در توسعه خدمات بانکداری باز، پلتفرم هاب اعتباری با هدف دیجیتالی سازی کامل فرآیند اعطای تسهیلات طراحی و پیاده سازی شده است
دیدگاه بسته شده است.