پوران درخشنده درباره دلیل فعالیت خود در مقام کارگردان در سال های گذشته گفت: واقعیت امر در ابتدا کرونا و بعد هم مشکلات مالی و نبود سرمایه باعث شد تا ساخت فیلم جدیدم «هیس پسر ها گریه نمی کنند» بارها و بارها به تعویق بیفتد و این مشکلات همچنان هم ادامه دارد. وی در همین […]
پوران درخشنده درباره دلیل فعالیت خود در مقام کارگردان در سال های گذشته گفت: واقعیت امر در ابتدا کرونا و بعد هم مشکلات مالی و نبود سرمایه باعث شد تا ساخت فیلم جدیدم «هیس پسر ها گریه نمی کنند» بارها و بارها به تعویق بیفتد و این مشکلات همچنان هم ادامه دارد.
وی در همین باره ادامه داد: طی آخرین گفتگوها با تهیه کننده و سرمایه گذار قرار بود که امسال فیلمبرداری این اثر را کلید بزنم اما باز هم مشکلاتی پیش آمد و ساخت فیلم فعلا شدنی نیست. یکی از بزرگترین مشکلاتی که با آن روبرو هستم پیدا کردن بازیگر است.
کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» درباره دلیل پیدا نشدن بازیگران تصریح کرد: اکثریت بازیگران این روزها درگیر پروژههای شبکه نمایش خانگی هستند و قراردادهای بلندمدت آنها با این پروژهها باعث شده تا نتوانند در آثار سینمایی حضور داشته باشند. من برای این فیلم به بازیگران خوبی نیاز دارم اما هر بار به دلایلی این همکاری و پیشنهادها به ثمر نمینشی
درخشنده با اشاره به نرسیدن فیلم خود به چهلمین جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: بعد از مدت ها خودم را آماده کرده بودم تا فیلم «هیس! پسرها گریه نمیکنند» را که برایم بسیار مهم است بسازم، تمامی مقدمات سرمایه گذاری و تهیه کنندگی انجام شده بود، اما باز هم انگار ساخت این فیلم در سال جاری و یا رساندنش به جشنواره فیلم فجر شدنی نیست.
این کارگردان سینما در پایان ساخت «هیس! پسرها گریه نمیکنند» وظیفهای بزرگ در زندگی خود دانست و خاطرنشان کرد: این فیلم برایم از جایگاه ویژهای برخوردار است، به نوعی رسالت من در این هنر است و باید هرطور شده آن را بسازم، این فیلم بار بزرگی روی دوشم قرار داده است. امیدوارم در نهایت بتوانم این بار بزرگ را بر زمین بگذارم.
۵۵۲۴۷
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.