شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال نمایشخانگی است که در مشهد فیلمبرداری میشود. به گفته امیر غفارمنش، شهرام عبدلی با او تماس میگیرد که حالم خوب نیست و مرا به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب میرود و پزشکان تشخیص میدهند مشکل، عارضه مغزی است و او […]
شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال نمایشخانگی است که در مشهد فیلمبرداری میشود.
به گفته امیر غفارمنش، شهرام عبدلی با او تماس میگیرد که حالم خوب نیست و مرا به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب میرود و پزشکان تشخیص میدهند مشکل، عارضه مغزی است و او را به همراه تهیهکننده این اثر نمایشخانگی به بیمارستان قائم مشهد میبرند.
در حال حاضر یک عمل جراحی رویِ او انجام شده و دچار افت هوشیاری است. به محضِ نرمال شدن وضعیت هوشیاریاش یک عمل جراحی دیگر باید انجام شود.
این بازیگر سینما و تلویزیون از مردم درخواست کرد تا برای بهبودی شهرام عبدلی بازیگر بسیاری از سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمای ایران دعا کنند.
شهرام عبدلی کارش با تلویزیون از “همسفر” قاسم جعفری شروع شد و یکسال بعد از پخش به “خط قرمز” همین کارگردان رسید و در اواخر دهه ۱۳۷۰ به سریالی پربیننده در تلویزیون تبدیل شد. بعد از “شب آفتابی” و “از نفس افتاده” به سریال “مختارنامه” داود میرباقری رسید. در “کمکم کن”، “آدمخوار” و “خونبها” ایفای نقش کرد. مجتبی یاسینی به او پیشنهاد نقش زندانبان در “طفلان مسلم” را داد و در کنار جهانگیر الماسی سریال خوبی از آب درآمد که هنوز هم تلویزیون در ایام محرم و صفر و مناسبتهای دیگر روی آنتن میبرد.
در “آخرین دعوت” حسین سهیلیزاده کنار حامد بهداد نقش مؤثری داشت و در “رستگاران” سیروس مقدم به یکی از نقشهای منفی تلویزیون تبدیل شد. شهرام عبدلی در ادامه راهش به سریالهای تاریخی تلویزیون همچون “تبریز در مه”، “سالهای مشروطه” و “معمای شاه” پیوست. در سریال “پرستاران” علیرضا افخمی حاضر شد و در “سرّ دلبران” محمدحسین لطیفی نقشی برعهده گرفت و چندی پیش در سریالِ «صبح آخرین روز» زندگی شهید شهریاری هم ایفای نقش کرد.
۵۷۲۴۵
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.
دیدگاه بسته شده است.