پرمخاطب‌ترین روز سینما در نیمه دوم ۱۴۰۱

سینماهای کشور روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه و در آستانه شروع جشنواره فیلم فجر، در ۲ هزار و ۳۲۵ سانس، بیش از یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان فروش داشتند و ۹۷ هزار و ۸۶۰ نفر هم به سینما رفتند. پرفروش‌ترین فیلم در روز گذشته «بخارست» بود که بیش از ۳۳ هزار نفر تماشاگر داشت و […]

سینماهای کشور روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه و در آستانه شروع جشنواره فیلم فجر، در ۲ هزار و ۳۲۵ سانس، بیش از یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان فروش داشتند و ۹۷ هزار و ۸۶۰ نفر هم به سینما رفتند.

پرفروش‌ترین فیلم در روز گذشته «بخارست» بود که بیش از ۳۳ هزار نفر تماشاگر داشت و حدود ۶۱۷ میلیون تومان هم بلیت فروخت. «ملاقات خصوصی» نیز با فروش ۱۹ هزار بلیت به فروش ۳۸۲ میلیون تومانی و «چپ راست» با حدود ۱۷ هزار بلیت به رقم فروش ۳۲۴ میلیون تومانی رسید.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی پیش‌تر آخرین سه‌شنبه پرمخاطب سینماها به ۲۹شهریورماه امسال با ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعلق داشت.

در حال حاضر «انفرادی»، «سگ‌بند» و «بخارست» فیلم‌های پرفروش از ابتدای سال تاکنون هستند. فروش کلی سینما در سال ۱۴۰۱ به رقم ۳۲۶ میلیارد تومان رسیده و ۱۱ میلیون و ۸۲۸ هزار نفر هم مخاطب داشته است.

«لوپتو»، «جزیره فضایی»، «پسر دلفینی» و «پالتو شتری» دیگر فیلم‌های پرفروش روز گذشته سینماها معرفی شده‌اند.

۵۷۲۴۷